Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про публікації педагогів у журналі "Джерело педагогічних інновацій"

05.05.2023 | Розмістив: С.В. Ковтун

Нова українська школа передбачає формування у здобувачів освіти ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. При цьому спільними для всіх компетентностей визначаються наскрізні вміння, серед яких і критичне мислення. Особливого значення розвиток критичного мислення набуває в умовах російської військової агресії, однією зі складових якої є інформаційна війна. Уміння ідентифікувати прояви маніпуляцій, пропаганди та мови ворожнечі, розпізнавати фейки, аналізувати різновиди дезінформації дозволяє сформувати стійкість до негативних інформаційних впливів і розуміння того, як діяти правильно в складних і непередбачуваних умовах. Актуальним в умовах сьогодення є випуск КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» науково-методичного журналу «Джерело педагогічних інновацій» з теми «Розвиток критичного мислення в умовах упровадження нових державних стандартів в освіті» (Випуск № 3(39). Приємно зазначити, що досвідом роботи з розвитку критичного мислення поділилися педагоги закладів загальної середньої освіти нашої громади: з теми «Створення освітнього медіасередовища для розвитку критичного мислення» ( автори Малік В. Г., директор, Трипольська О. О., заступник директора Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Люботинської міської ради), «Використання технологій критичного мислення на уроках англійської мови в Новій українській школі як засобу розвитку ключових компетентностей учнів» (Репецька Г. В., учитель англійської мови Люботинського ліцею № 2 Люботинської міської ради). Вітаємо авторів та дякуємо за поширення досвіду роботи!

Переглянути збірник можна за посиланням:

Джерело педагогічних інновацій

Переглядів: 488 Повернутись