Про публікації педагогів у журналі "Джерело педагогічних інновацій"
Нова українська школа передбачає формування у здобувачів освіти ключових компетентностей, необхідних кожній сучасній людині для успішної життєдіяльності. При цьому спільними для всіх компетентностей визначаються наскрізні вміння, серед яких і критичне мислення. Особливого значення розвиток критичного мислення набуває в умовах російської військової агресії, однією зі складових якої є інформаційна війна. Уміння ідентифікувати прояви маніпуляцій, пропаганди та мови ворожнечі, розпізнавати фейки, аналізувати різновиди дезінформації дозволяє сформувати стійкість до негативних інформаційних впливів і розуміння того, як діяти правильно в складних і непередбачуваних умовах. Актуальним в умовах сьогодення є випуск КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» науково-методичного журналу «Джерело педагогічних інновацій» з теми «Розвиток критичного мислення в умовах упровадження нових державних стандартів в освіті» (Випуск № 3(39). Приємно зазначити, що досвідом роботи з розвитку критичного мислення поділилися педагоги закладів загальної середньої освіти нашої громади: з теми «Створення освітнього медіасередовища для розвитку критичного мислення» ( автори Малік В. Г., директор, Трипольська О. О., заступник директора Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Люботинської міської ради), «Використання технологій критичного мислення на уроках англійської мови в Новій українській школі як засобу розвитку ключових компетентностей учнів» (Репецька Г. В., учитель англійської мови Люботинського ліцею № 2 Люботинської міської ради). Вітаємо авторів та дякуємо за поширення досвіду роботи!
Переглянути збірник можна за посиланням:
Джерело педагогічних інновацій