Про проведення практичного кейсу для керівників закладів загальної середньої освіти
Якісна школа – це результат спільних зусиль: засновника, який забезпечує ресурсами, директора, який постійно вдосконалює якість, учителів, які розвиваються, щоб давати якісну освіту, учнів, які отримують навички й уміння, корисні в житті, батьків, які беруть участь у розвитку школи. Питанню створення та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти було присвячено практичний кейс для керівників закладів загальної середньої освіти з теми «Самооцінювання: напрям «Освітнє середовище закладу освіти», який було проведено 11 квітня 2023 року на базі Люботинського ліцею № 2 у межах проєкту КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Люботинської міської ради «Внутрішня система забезпечення якості освіти: шляхи реалізації». Участь в онлайн-заході, який проходив із використанням платформи Google Classroom та платформи для відеоконференцій Google Meet, взяли: Стрілець В.В., начальник відділу освіти, Сіренко С.М., директор КУ «ЦПРПП», 9 директорів та 12 заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти. Під час вхідного анкетування учасники актуалізували теоретичні знання щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ВСЗЯО). Адміністрацією ліцею було представлено презентаційний меседж «Реалізація компетентнісно-діяльнісного підходу до створення освітнього середовища в умовах становлення Нової української школи», під час якого Загнойко Р.С., директор ліцею ознайомив учасників із планом роботи, окреслив напрями діяльності та побажав плідного спілкування. Лутицька Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи розкрила практичні кроки щодо здійснення самооцінювання за напрямом 1 «Освітнє середовище закладу освіти», представила узагальнені результати та використання ризико-орієнтованого підходу до аналізу результатів досліджень якості освіти. Актуальним для учасників заходу став психологічний практикум (відеопрезентація) з теми «Розвиток резильєнтності учасників освітнього процесу в умовах війни», який провела практичний психолог Нечипоренко Т.П. Учасникам було представлено методичний кейс з добіркою корисних посилань та матеріалів щодо здійснення самооцінювання освітніх процесів у закладі освіти. Під час вихідного анкетування керівники та заступники закладів загальної середньої освіти відзначили важливість, практичність та високий рівень проведення практичного кейсу. Висловлюємо подяку адміністрації Люботинського ліцею № 2 за проведену грунтовну роботу і сподіваємося, що практичні матеріали стануть у нагоді керівникам закладів освіти під час розбудови якісної школи у мирній незалежній Україні.