Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про проведення практичного кейсу для керівників закладів загальної середньої освіти

11.04.2023 | Розмістив: С.В. Ковтун

Якісна школа – це результат спільних зусиль: засновника, який забезпечує ресурсами, директора, який постійно вдосконалює якість, учителів, які розвиваються, щоб давати якісну освіту, учнів, які отримують навички й уміння, корисні в житті, батьків, які беруть участь у розвитку школи. Питанню створення та розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти було присвячено практичний кейс для керівників закладів загальної середньої освіти з теми «Самооцінювання: напрям «Освітнє середовище закладу освіти», який було проведено 11 квітня 2023 року на базі Люботинського ліцею № 2 у  межах проєкту КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Люботинської міської ради «Внутрішня система забезпечення якості освіти: шляхи реалізації». Участь в онлайн-заході, який проходив із використанням платформи Google Classroom та платформи для відеоконференцій Google Meet,   взяли: Стрілець В.В., начальник відділу освіти, Сіренко С.М., директор КУ «ЦПРПП», 9 директорів та 12 заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів освіти. Під час вхідного анкетування учасники актуалізували теоретичні знання щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти (ВСЗЯО). Адміністрацією ліцею було представлено презентаційний меседж «Реалізація компетентнісно-діяльнісного підходу до створення освітнього середовища в умовах становлення Нової української школи», під час якого  Загнойко Р.С., директор ліцею ознайомив учасників із планом роботи, окреслив напрями діяльності та побажав плідного спілкування. Лутицька Н.В., заступник директора з навчально-виховної роботи розкрила практичні кроки щодо здійснення самооцінювання за напрямом 1 «Освітнє середовище закладу освіти», представила узагальнені результати та використання ризико-орієнтованого підходу до аналізу результатів досліджень якості освіти. Актуальним для учасників заходу став психологічний практикум (відеопрезентація) з теми «Розвиток резильєнтності учасників освітнього процесу в умовах війни», який провела практичний психолог Нечипоренко Т.П. Учасникам було представлено методичний кейс з добіркою корисних посилань та матеріалів щодо здійснення самооцінювання освітніх процесів у закладі освіти. Під час вихідного анкетування керівники та заступники закладів загальної середньої освіти відзначили важливість, практичність та високий рівень проведення практичного кейсу. Висловлюємо подяку  адміністрації Люботинського ліцею № 2 за проведену грунтовну роботу і сподіваємося, що практичні матеріали  стануть у нагоді керівникам закладів освіти під час розбудови якісної школи у мирній незалежній Україні.

Переглядів: 885 Повернутись