Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про початок навчання на адресному тематичному спецкурсі «Шкільна документація по-новому: ведемо Е-журнали та Е-щоденники».

28.03.2023 | Розмістив: С.В. Ковтун

За час карантину набула актуальності дуже важлива тема електронного документообігу: як замінити паперовий класний журнал та учнівський щоденник електронними, як правильно обрати платформу для електронного класного журналу, на що треба звернути увагу при виборі платформи, щоб не стати жертвою омани та не втратити час? З метою пошуку відповідей на ці питання директори, заступники директорів та вчителі закладів загальної середньої освіти Люботинської міської громади (35 осіб) 28 березня 2023 року розпочали навчання на адресному тематичному спецкурсі «Шкільна документація по-новому: ведемо Е-журнали та Е-щоденники», який підготували фахівці Комунального вищого навчального закладу «Харківська академія неперервної освіти». Метою адресного тематичного спецкурсу є: підготовка керівників та педагогів закладів загальної середньої освіти до ведення ділової документації в електронному форматі, актуалізація вимог до ведення ділової документації, допомога у виборі платформи для електронного класного журналу, підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів. Сьогодні  відбулося установче заняття у форматі ZOOM конференції, під час якого фахівці КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» у своїх виступах довели до відома слухачів мету, завдання спецкурсу, умови навчання, акцентували увагу на матеріалах спецкурсу та алгоритмах їх опрацювання. Слухачі отримали відеоматеріали, інтерактивні презентації, виступи з досвіду роботи колег, які уже працюють з електронними платформами та завдання: опрацювати матеріали, підготувати проєкти та проблемні питання на наступне онлайн-заняття. Немає жодних сумнівів, що електронний журнал потрібен, але для його запровадження потрібно зробити ще дуже багато. Позитивним є те, що це розуміють керівники закладів освіти громади і робота ця розпочалася. Бажаємо успіхів і плідної співпраці!

Переглядів: 3297 Повернутись