Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про проведення методичного порадника для молодих вчителів

19.10.2022 | Розмістив: С.В. Ковтун

Шлях учителя від молодого спеціаліста до професіонала, вчителя-майстра непростий. Багато в чому він залежить від особистісних якостей та професійних знань, отриманих у закладі вищої освіти. Та чи не найважливіші на цьому шляху — перші кроки професійного досвіду, умови роботи і підтримка старших колег.

Так, 18 жовтня 2022 року для молодих колег закладів загальної середньої освіти Люботинської міської громади було проведено методичний порадник «Новації та виклики 2022/2023 навчального року» з використанням онлайн-платформи  Google Classroom та додатку Google Meet. Світлана СІРЕНКО, директор КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» акцентувала увагу на викликах та новаціях нового навчального року, зокрема, це: організація освітнього процесу в умовах воєнного часу, дистанційне навчання, упровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти у 5-х класах, наголосила на нормативно-правовому забезпеченні діяльності молодого вчителя, ознайомила з переліком шкільної документації вчителя-предметника та вимогами щодо її ведення: це навчальна програма, календарно-тематичне планування, поурочне планування, особова справа, свідоцтво досягнень та інші. Під час практичного блоку Світлана МАЗІЙ, консультант Центру надала поради щодо моделювання уроку у контексті компетентнісного підходу, молоді колеги отримали домашнє завдання: створити модель компетентнісного уроку та розмістити її на дошці Рadlet. Професія вчителя потребує неперервного навчання, підвищення професійної компетентності упродовж життя. З поняттям «індивідуальна траєкторія професійного розвитку» та шляхами її побудови познайомила молодих колег Світлана СКОТАРЬ, психолог Центру. Молодий вчитель часто ідеалізує свою професію і перша зустріч із серйозними труднощами може значно знизити його мотивацію одразу в перші ж місяці роботи. Якщо вчасно й правильно надати допомогу і підтримку, то вчорашній випускник-педагог впевниться у своєму професійному виборі. Тренінгові вправи «Подолання труднощів у період адаптації до шкільного життя» провела з молодими колегами керівник ТМО практичних психологів Наталія ЛЯХОВА. По закінченню заходу молоді вчителі висловили свої думки та побажання, пройшли вихідне анкетування, де висвітлили питання, з яких вони потребують методичної допомоги.

Переглядів: 755 Повернутись