Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про підсумки участі в ІV обласному фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» у 2021 році

12.05.2021 | Розмістив: С.В. Ковтун

   З метою задоволення потреб у професійній самореалізації педагогічних працівників закладів освіти, обміну ефективним педагогічним досвідом, виявлення ініціативних, творчо працюючих педагогів, які розробляють нові педагогічні ідеї, методики, технології,  інноваційні методи, прийоми та форми роботи  на базі КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» протягом лютого – квітня 2021 року проходив ІV обласний Фестиваль «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» за темою: «Технології змін і трансформацій у сучасному закладі освіти: змішане та дистанційне навчання» .

   До участі у Фестивалі педагогічними працівниками закладів освіти Люботинської міської територіальної громади було надано  50 робіт ( у минулому році - 41 роботу).

   Експертними комісіями обласного Фестивалю було визначено 27 кращих «практик» (у минулому році – 19) освітян Люботинської міської територіальної громади, що становить 54 % від загальної кількості представлених робіт (у минулому році - 46 % ).

   Порівняно з минулим роком значно покращилася якість наданих робіт. Так, дипломом І ступеня відзначено – 10 робіт, дипломом ІІ ступеня – 5, дипломом ІІІ ступеня – 12.

 

   Переможцями обласного фестивалю «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» стали:

 

Номінація

ПІБ автора роботи

Заклад освіти

Тема

Кількість балів

Міс

це

«Дошкільна освіта»

Шкурупій Світлана Миколаївна

Люботинський навчально-виховний комплекс  № 2

Використання дистанційних технологій у ЗДО

50

І

«Початкова освіта»

Блізнякова Олена Анатоліївна

Люботинська гімназія № 5

Гейміфікація як практика інтерактивного навчання в умовах дистанційної освіти молодших школярів (з досвіду роботи)

53

І

«Українська мова та література»

Прилуцька Людмила Василівна

Люботинська загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів № 4

Модель упровадження технології дистанційного навчання на уроках української мови та літератури в ЗЗСО

53

І

«Українська мова та література»

Віннік Валентина Леонідівна

Манченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Удосконалення форм оцінювання з української мови та літератури під час дистанційного навчання з використанням освітньої платформи ZOOM

50

І

«Українська мова та література»

Вовк Оксана Віталіївна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Підготовка до ЗНО в умовах дистанційного навчання

50

І

«Географія, економіка»

Блізнякова Олена Анатоліївна

Люботинська гімназія № 5

Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання географії
(з досвіду роботи)

52

І

«Мистецтво»

Птиченко Ганна Василівна

Люботинська загальноосвітня школа № 3 І-ІІІ ступенів

Технології змін і трансформацій у сучасному закладі освіти: змішане та дистанційне навчання

51

І

«Мистецтво»

Бурилкіна Людмила Вікторівна

Люботинська гімназія № 5

Онлайн-тестування до розділів  «Мистецтво в нашому житті», «Дизайн», 7 клас

50

І

«Управління освітою»

Малік Володимир Геннадійович Трипольська Ольга Олександрівна Сольона Ірина Сергіївна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Організація освітнього процесу у ЗЗСО з використанням технологій дистанційного навчання

52

І

«Управління освітою»

Калюжна Наталія Петрівна
Резніченко Лілія Олександрівна
Чурілов Євген В`ячеславович

Люботинська гімназія № 5

Створення дистанційного формату методичної підтримки ЗЗСО

50

І

«Інформатика»

Кальницька Олена Валеріївна

Люботинська гімназія №1

Технології змін і трансформацій у сучасному закладі освіти: змішане та дистанційне навчання під час вивчення інформатики

46

ІІ

«Математика»

Каплун Олександр Іванович

Манченківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Роль і місце власного ютуб-каналу та сайту вчителя щодо формування в учнів навичок науково-дослідницької роботи

47

ІІ

«Зарубіжна література»

Говор Марина Володимирівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6

«Використання дистанційних технологій на уроках зарубіжної літератури»

48

ІІ

«Основи здоров’я, фізична культура»

Задьорна Наталія Анатоліївна, Блізнякова Олена Анатоліївна, Гаєвська Оксана Анатоліївна

Люботинська гімназія № 5

Методичний Web-квест «Використання інтерактивних форм і методів навчання на уроках Основи здоров’я для формування здоров’язбережувальної компетентності учня»

49

ІІ

«Управління освітою»

Трипольська Ольга Олександрівна Книш Світлана Михайлівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Практика організації та проведення методичних заходів в онлайн-форматі з використанням технологій дистанційного навчання

46

ІІ

«Дошкільна освіта»

Бровко Ліліана Гусейнівна

Караванський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок)

Дошкільна освіта в нових умовах: віртуальний дитячий садок  як можлива форма  для забезпечення безперервного освітнього процесу в діяльності дошкільника

41

ІІІ

«Дошкільна освіта»

Попова Олена Олексіївна    Дровозюк Дар’я Петрівна

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 1 «Ялинка»

Розвиток особистості дитини через музичну діяльність в інклюзивній групі під час змішаного навчання

38

ІІІ

«Початкова освіта»

Єрмоленко Світлана Вікторівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Проведення самостійних та діагностичних робіт в умовах дистанційного навчання

44

ІІІ

«Початкова освіта»

Лебідь Ольга Григорівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Формування навичок самоконтролю у молодших школярів шляхом використання цеглинок Лего»

44

ІІІ

«Початкова освіта»

Глущенко Аліна Олександрівна

Люботинський навчально-виховний комплекс  № 2

Технологія дистанційного навчання як невід’ємна умова сучасності

43

ІІІ

«Початкова освіта»

Вяліна Людмила Миколаївна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

«Перевернутий клас» як оптимальна модель дистанційного навчання для здобувачів освіти початкових класів під час онлайн навчання

39

ІІІ

«Початкова освіта»

Куценко Катерина Володимирівна

Люботинська гімназія № 1

Технології дистанційного навчання: створення навчальних відео (скринкастів)

39

ІІІ

«Початкова освіта»

Ключко Яна Павлівна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Дистанційна форма освіти як дієвий засіб навчання здобувачів освіти початкової школи під час карантину

38

ІІІ

«Іноземні мови»

Жванська Олена Сергіївна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Запровадження дистанційних технологій при вивченні англійської мови

38

ІІІ

«Мистецтво»

Гела Людмила Андріївна

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6

Технології змін і трансформації у сучасному закладі освіти: змішане та дистанційне навчання на уроках музичного мистецтва

42

ІІІ

«Основи здоров’я, фізична культура»

Глущенко Артем Русланович

Люботинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4

Методика та організація уроків фізичної культури  під час дистанційного навчання

42

ІІІ

«Позашкільна освіта»

Походенко Лідія Олександрівна, Мірошниченко Олена Валеріївна

Люботинський міський Будинок дитячої та юнацької творчості

Технології змін і трансформацій у сучасному закладі освіти: змішане та дистанційне навчання на заняттях гуртка «Паперопластика»

42

ІІІ

 

Вітаємо переможців та бажаємо подальших успіхів!

Переглядів: 1195 Повернутись