Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про надходження посібників

06.04.2021 | Розмістив: С.В. Ковтун

Станом на 05.04.2021 до ЗЗСО Люботинської міської територіальної громади надійшло 12 найменувань навчально-методичних посібників для педагогічних працівників серії «Нова українська школа» та 7 найменувань навчально-методичних посібників для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами.

№ з/п

Назва

Автори

Кількість

 

1

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 класах ЗЗСО»

Глущина Н.

24

 
 
 

2

«Організація взаємодії з батьками учнів початкової школи»

Бабко Т.

41

 
 
 

3

«Освітній простір учнів початкової школи»

Цимбалару А.

 

41

 
 
 

4

«Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи»

Пометун О.

 

41

 
 
 

5

«Учні початкових класів із порушенням слуху: навчання та розвиток»

Кульбіда С.В.

32

 
 
 

6

«Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах ЗЗСО на засадах інтегративного і компетентнісного підходів»

Скворцова С.О.,  Онопрієнко О.В.

41

 

 

 
 
 

7

«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу»

Карпюк О.

16

 
 
 

8

«Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання»

Старагіна І.

24

 
 
 

9

«Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту  в учнів початкової школи»

Котик Т.

 

24

 
 
 

10

«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу»

Карпюк О.

16

 
 
 

11

«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу»

Масол Л.

24

 
 
 

12

«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу»

Гільберг Т.

41

 
 
 

13

«Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах»

Миронова С.

17

 
 
 

14

«Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах ЗЗСО»

Фідкевич О.

41

 
 
 

15

«Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід»

Прохоренко Л.

17

 

 
 
 

16

«Учні початкових класів із порушенням зору: навчання та розвиток»

Костенко Т.

32

 

 
 
 

17

«Учні початкових класів із порушенням інтелектуального розвитку: навчання та розвиток»

Чеботарьова О., Гладченко І.

32

 
 
 

18

«Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток»

Недозим І.

 

32

 
 
 

19

«Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток»

Рібцун Ю.

32

 

 
 
 

 

Всього 

 

568

 

№ з/п

Назва

Автори

Кількість

 

1

«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 класах ЗЗСО»

Глущина Н.

24

 
 
 

2

«Організація взаємодії з батьками учнів початкової школи»

Бабко Т.

41

 
 
 

3

«Освітній простір учнів початкової школи»

Цимбалару А.

 

41

 
 
 

4

«Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи»

Пометун О.

 

41

 
 
 

5

«Учні початкових класів із порушенням слуху: навчання та розвиток»

Кульбіда С.В.

32

 
 
 

6

«Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах ЗЗСО на засадах інтегративного і компетентнісного підходів»

Скворцова С.О.,  Онопрієнко О.В.

41

 

 

 
 
 

7

«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу»

Карпюк О.

16

 
 
 

8

«Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання»

Старагіна І.

24

 
 
 

9

«Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту  в учнів початкової школи»

Котик Т.

 

24

 
 
 

10

«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу»

Карпюк О.

16

 
 
 

11

«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу»

Масол Л.

24

 
 
 

12

«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу»

Гільберг Т.

41

 
 
 

13

«Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах»

Миронова С.

17

 
 
 

14

«Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах ЗЗСО»

Фідкевич О.

41

 
 
 

15

«Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід»

Прохоренко Л.

17

 

 
 
 

16

«Учні початкових класів із порушенням зору: навчання та розвиток»

Костенко Т.

32

 

 
 
 

17

«Учні початкових класів із порушенням інтелектуального розвитку: навчання та розвиток»

Чеботарьова О., Гладченко І.

32

 
 
 

18

«Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток»

Недозим І.

 

32

 
 
 

19

«Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток»

Рібцун Ю.

32

 

 
 
 

 

Всього

568

 
Переглядів: 61 Повернутись