Про надходження посібників
Станом на 05.04.2021 до ЗЗСО Люботинської міської територіальної громади надійшло 12 найменувань навчально-методичних посібників для педагогічних працівників серії «Нова українська школа» та 7 найменувань навчально-методичних посібників для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами.
№ з/п |
Назва |
Автори |
Кількість |
|
1 |
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 класах ЗЗСО» |
Глущина Н. |
24 |
|
2 |
«Організація взаємодії з батьками учнів початкової школи» |
Бабко Т. |
41 |
|
3 |
«Освітній простір учнів початкової школи» |
Цимбалару А. |
41 |
|
4 |
«Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи» |
Пометун О.
|
41 |
|
5 |
«Учні початкових класів із порушенням слуху: навчання та розвиток» |
Кульбіда С.В. |
32 |
|
6 |
«Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах ЗЗСО на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» |
Скворцова С.О., Онопрієнко О.В. |
41
|
|
7 |
«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу» |
Карпюк О. |
16 |
|
8 |
«Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання» |
Старагіна І. |
24 |
|
9 |
«Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи» |
Котик Т. |
24 |
|
10 |
«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу» |
Карпюк О. |
16 |
|
11 |
«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу» |
Масол Л. |
24 |
|
12 |
«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу» |
Гільберг Т. |
41 |
|
13 |
«Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах» |
Миронова С. |
17 |
|
14 |
«Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах ЗЗСО» |
Фідкевич О. |
41 |
|
15 |
«Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід» |
Прохоренко Л. |
17
|
|
16 |
«Учні початкових класів із порушенням зору: навчання та розвиток» |
Костенко Т. |
32
|
|
17 |
«Учні початкових класів із порушенням інтелектуального розвитку: навчання та розвиток» |
Чеботарьова О., Гладченко І. |
32 |
|
18 |
«Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток» |
Недозим І. |
32 |
|
19 |
«Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток» |
Рібцун Ю. |
32
|
|
|
Всього |
|
568 |
№ з/п |
Назва |
Автори |
Кількість |
|
1 |
«Використання інформаційно-комунікаційних технологій у 3-4 класах ЗЗСО» |
Глущина Н. |
24 |
|
2 |
«Організація взаємодії з батьками учнів початкової школи» |
Бабко Т. |
41 |
|
3 |
«Освітній простір учнів початкової школи» |
Цимбалару А. |
41 |
|
4 |
«Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи» |
Пометун О.
|
41 |
|
5 |
«Учні початкових класів із порушенням слуху: навчання та розвиток» |
Кульбіда С.В. |
32 |
|
6 |
«Нова українська школа: методика навчання математики у 3-4 класах ЗЗСО на засадах інтегративного і компетентнісного підходів» |
Скворцова С.О., Онопрієнко О.В. |
41
|
|
7 |
«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 1-2 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу» |
Карпюк О. |
16 |
|
8 |
«Нова українська школа: розвиток читацької компетентності в учнів початкової школи в системі інтегрованого навчання» |
Старагіна І. |
24 |
|
9 |
«Нова українська школа: теорія і практика формування емоційного інтелекту в учнів початкової школи» |
Котик Т. |
24 |
|
10 |
«Нова українська школа: методика навчання англійської мови у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу» |
Карпюк О. |
16 |
|
11 |
«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Мистецтво» у 3-4 класах на засадах компетентнісного підходу» |
Масол Л. |
24 |
|
12 |
«Нова українська школа: методика навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 3-4 класах ЗЗСО на засадах компетентнісного підходу» |
Гільберг Т. |
41 |
|
13 |
«Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах» |
Миронова С. |
17 |
|
14 |
«Нова українська школа: теорія і практика формувального оцінювання у 3-4 класах ЗЗСО» |
Фідкевич О. |
41 |
|
15 |
«Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід» |
Прохоренко Л. |
17
|
|
16 |
«Учні початкових класів із порушенням зору: навчання та розвиток» |
Костенко Т. |
32
|
|
17 |
«Учні початкових класів із порушенням інтелектуального розвитку: навчання та розвиток» |
Чеботарьова О., Гладченко І. |
32 |
|
18 |
«Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток» |
Недозим І. |
32 |
|
19 |
«Учні початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення: навчання та розвиток» |
Рібцун Ю. |
32
|
|
|
Всього |
568 |