Про проведення Панорами методичних знахідок для практичних психологів
19 листопада 2020 року у дистанційному форматі з використанням платформи ZOOM було проведено Панораму методичних знахідок для практичних психологів закладів освіти м. Люботина з теми «Інноваційні технології в роботі практичного психолога з дітьми підліткового віку в умовах НУШ» (Люботинська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4, практичний психолог Ляхова Н.В.).
Відкриття панорами методичних знахідок відбулось через відео-привітання учасників семінару учнями школи. Потім учасникам було запропоновано виконати інтерактивну вправу «Очікування» з емоційно-мотиваційним та прогностичним компонентом. Наступний інформаційно - презентаційний блок був представлений змістовною презентацією, у якій було відображено напрямки та особливості роботи практичного психолога школи, досвід роботи з дітьми підліткового віку з використанням цікавих методів, форм і видів роботи у контексті актуальних вимог щодо психологічного супроводу учасників освітнього процесу, представлено власні професійні знахідки і напрацювання. Так, було звернуто увагу на нові завдання в роботі практичних психологів в умовах упровадження НУШ (медіація, психологічний супровід інклюзії, навчання анти- стресу, допомога вчителям у професійному зростанні та ін.). У відеозапису було проглянуто застосування інтерактивних вправ з використанням мультимедійних технологій (заняття з дітьми (5 клас, тема «Емоції») щодо корекції емоційного стану, гра «Хто швидше» через платформу ZOOM).
У практичному блоці було залучено і учасників методичного заходу до виконання інтерактивних вправ з використанням мультимедійних технологій. Заслуговує на увагу дуже цікава форма роботи – «Комунікативна хвиля»: «Робота практичного психолога очима учасників освітнього процесу» – інтерв’ю, яке учні закладу брали в учнів 5-10-х класів, у представників батьків та адміністрації.
Учасників методичного заходу було ознайомлено із різноманітними онлайн-ресурсами для роботи практичного психолога в умовах дистанційної освіти, особливостями використання різних онлайн-сервісів, розширеними можливостями використання месенджера Viber, Google Диска як інноваційних форм роботи практичного психолога, використанням розвивальних інтерактивних вправ, онлайн та офлайн-ігор при роботі з дітьми підліткового віку.
Запропонований матеріал інформаційно-презентаційного та практичного блоку у контексті популяризації власного досвіду діяльності практичного психолога Ляхової Н.В. був актуальним, цікавим, корисним і рекомендований для використання.
Учасники висловили слова подяки адміністрації та практичному психологу школи за змістовний методичний захід та плідне спілкування.