Вернісаж педагогічних ідей для вчителів предметів художньо – естетичного циклу
18 листопада 2020 року вчителі предметів художньо-естетичного циклу закладів загальної середньої освіти міста Люботина стали учасниками віртуального вернісажу педагогічних ідей на тему «Формування мистецької компетентності, розкриття і розвиток природних здібностей сучасного учня засобами предметів художньо-естетичного циклу».
На методичний захід в онлайн-режимі зареєструвалися 12 вчителів та консультант Комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників».
Учасники віртуального вернісажу педагогічних ідей в дистанційному режимі за допомогою навчальної платформи Google Classroom ознайомилися з досвідом роботи вчителів освітньої галузі «Мистецтво» Люботинського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 2 щодо формування в учнів мистецької компетентності, розкриття та розвиток їх природних здібностей засобами предметів художньо-естетичного циклу.
Під час інформаційно-презентаційного блоку вчитель мистецтва Гуль В.В. презентувала досвід роботи «Формування мистецької компетентності, розкриття і розвиток природних здібностей сучасного учня засобами предметів художньо-естетичного циклу», у якому ознайомила присутніх із можливостями використання методу проєктів та прийомів створення проблемних ситуацій на уроках мистецтва, особливостями проведення бінарних та інтегрованих уроків.
Практичну реалізацію зазначених у презентації прийомів учителі мали змогу побачити у відеофрагменті бінарного уроку з образотворчого та музичного мистецтва у 5-му класі «Діалог музики та живопису. Симетрія». Учителі образотворчого мистецтва Лубенська О.В. та музичного мистецтва Івахненко В.Я. залучили п’ятикласників до опанування нетрадиційної техніки малювання симетричних форм «Ниткографія» та знайомства з творами світового вокального мистецтва на тему «Лебедина вірність».
Під час практичного блоку Лубенська О.В. залучила учителів до виконання малюнків в нетрадиційній техніці «Ниткографія».
Рефлексія була здійснена за допомогою вихідного анкетування, учасники висловили свої враженнями від віртуального вернісажу педагогічних ідей, пропозиції та побажання.