Семінар вихователів закладів дошкільної освіти міста (у формі ZOOM конференції)
29.10.2020 на базі Люботинського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 3 відбувся семінар вихователів закладів дошкільної освіти міста за темою: «Формування екологічної культури та екологічної компетентності вихованців закладу дошкільної освіти згідно принципів сталого розвитку», метою якого стало розширення теоретичних знань та практичних вмінь вихователів щодо формування у дітей дошкільного віку гармонійного співіснування з довкіллям, сприяння активізації педагогів до створення оптимальних умов для формування у дітей екологічної культури, звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку життя та дає змогу кожному малюку відчути свою відповідальність за майбутнє планети. У семінарі взяли участь вихователі та завідуючі закладів дошкільної освіти міста (загальна кількість присутніх – 21 особа).
Завідуюча ДНЗ № 3, методист ММК привітали учасників семінару та ознайомили з планом його проведення.
Під час інформаційно-презентаційного блоку керівником закладу було представлено презентацію з теми «Теоретичні та методичні основи організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на засадах принципів сталого розвитку». Було розкрито суть і принципи ідей сталого розвитку, приділено увагу питанню використання різноманітних форм і шляхів реалізації системи екологічного виховання згідно принципів сталого розвитку, зв’язку і відмінності традиційних і інноваційних освітніх технологій у вихованні та навчанні дітей з цього питання, важливості формування нової моделі поведінки і звичок дітей на засадах сталості, ролі вихователів у переорієнтації навчання з передачі знань на налагодження діалогу, орієнтації на практичне розв'язання проблем. Вдалим поєднанням інформаційно-презентаційного блоку з практичним став відео-ролик з досвіду роботи «Реалізація ідей сталого розвитку в практиці роботи закладу».
Практичний блок семінару був представлений інтегрованим заняттям з теми «Книга скарг в природі». На початку заняття був створений позитивний робочий настрій, який зорієнтував дітей на взаємодію. Під час заняття діти мали змогу упізнавати в природі вивчені живі об’єкти, бачити ознаки їх пристосування до умов існування, а за допомогою пошуково-дослідницької діяльності було розкрито значення живих об’єктів у природі. Сформованість у вихованців природничо-екологічної компетентності, відповідального та ціннісного ставлення до природного довкілля було продемонстровано під час трудової діяльності, коли діти за допомогою природничого матеріалу мали змогу виготувати собі маленького чоловічка-друга.
Учасники заходу висловили свої враження, пропозиції, побажання та подяку колективу Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 3 за проведений захід та плідне онлайн-спілкування. Бажаємо творчих успіхів молодому колективу.