Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про проведення педагогічної майстерні для молодих вчителів «Шлях до успіху»

25.09.2020 | Розмістив: С.В. Ковтун

24 вересня 2020 року була проведена педагогічна майстерня з підготовки учнів до інтелектуальних змагань  «Шлях до успіху», у роботі якої взяли участь 12 молодих вчителів.

Метою заходу було: виявлення основних критеріїв обдарованості; розробка загальних рекомендацій стосовно роботи з обдарованими дітьми; отримання практичних рекомендацій з питання підготовки учнів до написання та захисту науково-дослідницьких робіт.

Розпочала роботу педагогічної майстерні завідувач  методичним кабінетом відділу освіти Люботинської міської ради Сіренко С.М., яка окреслила орієнтири діяльності вчителя з обдарованими учнями в умовах впровадження Концепції Нової української школи, наголосила на необхідності створення кожним вчителем умов, за яких будь-яка дитина могла б просуватися шляхом власної досконалості, уміла мислити самостійно, нестандартно, відчути задоволення від досягнутих успіхів, мобілізувати себе на подолання труднощів. 

З презентацією «Формування освітнього простору для обдарованих школярів» виступила методист методичного кабінету Мазій С.М. Вона зазначила, що удосконалити освітній процес із обдарованими дітьми, дати їм ґрунтовні знання, озброїти їх практичним розумінням основ наук допомагає залучення учнів до роботи з написання науково-дослідницьких робіт, захист навчальних проєктів, виконання експериментальних робіт, участь в олімпіадах та творчих конкурсах різного рівня, а складовою формування освітнього простору для обдарованих учнів є професійна майстерність педагогів.

Під час практичного блоку молоді вчителі працювали над міні-проєктом «Модель обдарованої дитини»: визначали позитивні та негативні риси обдарованості, дискутували з приводу окремих питань розвитку дитячої обдарованості. Підсумком даної роботи стало виведення «формули успіху» у роботі з обдарованими учнями.

Методичні поради «Як підготувати учнів до написання науково-дослідницької роботи», що містили алгоритм написання роботи та поради щодо оформлення презентацій для захисту робіт були обговорені учасниками педагогічної майстерні в ході проведення інтерактивної вправи «Антипрезентація».

Підсумком роботи стали слова В. Сухомлинського: «Творча, бажана  життєрадісна праця, активне ставлення до навколишнього середовища – це пальне, чисте повітря, без яких вогник обдарованості згасає».

Усі учасники отримали електронні версії матеріалів проведеного заходу, методичні рекомендації щодо підготовки учнів до Всеукраїнського конкурсу-захисну науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

 

 

Методист методичного кабінету відділу освіти                  Світлана МАЗІЙ

Переглядів: 87 Повернутись