Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Проведено віртуальний методичний міст для вчителів української мови та літератури

24.06.2020 | Розмістив: С.В. Ковтун

24 червня 2020 року вчителі української мови та літератури  міста стали учасниками віртуального методичного мосту «Упровадження інтегрованого навчання як один із шляхів реалізації концепції Нової української школи».

На методичний захід в онлайн – режимі зареєструвалися 17 вчителів закладів загальної середньої освіти міста Люботина та методист методичного кабінету відділу освіти.

Учасники віртуального методичного мосту в дистанційному режимі за допомогою інтерактивної платформи Google Classroom ознайомилися з напрацюваннями педагогічного колективу Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 щодо впровадження  міжпредметної інтеграції та розширення освітнього простору в умовах Нової української школи. 

Захід розпочався з відеопривітання «Інтерактивний дивертисмент». Учителі звернулися до гостей заходу з теплими словами-вітаннями, ознайомили з планом методичного мосту та запросили до плідної роботи.

Першою була відеоекскурсія залами Національного музею літератури України. Музей – це особливий стан людської душі, тому учасники заходу мали змогу віртуально пройтися його залами, побачити вертепний театр та барвисту скриню козака Мамая, послухати розповіді про українських поетів і письменників-шістдесятників та майстрів пера – письменників-модерністів. А ще дізналися, що в музеї  працюють театральні студії та мистецькі виставки, проводяться родинні суботи та тижні дитячої книги.

Учитель української мови та літератури Бардакова С.М. під час відео презентації представила досвід роботи з теми «Упровадження інтегрованого навчання як один із шляхів реалізації концепції НУШ», в якому розповіла про доцільність проведення інтегрованих уроків, про їх відмінність від традиційних, про типи і форми інтегрованих уроків та поетапну підготовку до такого уроку.

Практичний блок розпочала директор школи, учитель української мови та літератури Мельник Н.О., яка  розповіла про синтез різних видів мистецтва на уроках української мови та літератури, зокрема про історичні постаті і факти та твори зарубіжної літератури, які варто використовувати під час подачі тієї чи іншої теми або написання власного висловлення під час ЗНО. Продовжила практичний блок учитель Баранік С.П., яка в  ході   «Літературного калейдоскопу» ознайомила гостей з нетрадиційною подачею матеріалу до уроків з української літератури з теми «Вічне кохання у творах Л.Костенко та Г. Тютюнника». Заглянувши до методичного кейсу Бардакової С.М., учителі мали можливість попрацювати над граматичними  помилками, які трапляються у власних висловлюваннях учнів та пройти тести–тренажери.

Рефлексія була здійснена за допомогою вихідного анкетування, учасники висловили свої враженнями від віртуальної панорами творчості, пропозиції та побажання.

Дякуємо адміністрації та вчителям Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 за цікавий, насичений методичний захід та плідне онлайн-спілкування.

Переглядів: 92 Повернутись