Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Методичний путівник "Про особливості організації ІІ циклу навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи"

16.06.2020 | Розмістив: С.В. Ковтун

З вересня 2020 року на нас чекає чимало нового в першій ланці освіти, що, у першу чергу,  пов’язано із переходом від адаптаційно-ігрового до основного циклу навчання. Почнеться третій рік впровадження Концепції Нової української школи в усіх ЗЗСО.

Між двома циклами навчання простежується наступність, що можна побачити в таких виправданих формах адаптаційного періоду, як ранкові зустрічі, інтегрований підхід до викладання, система оцінювання.

За ініціюванням МОН відбулося опитування серед учнів 60-ти пілотних класів та виявлено, про що саме їм цікаво дізнатись у школі та які теми вони хотіли б досліджувати. Усі питання, що учні ставили під час опитування, вдалося узагальнити у  9 інтегрованих тем, які розкриватимуться під час навчання у 3-му класі:

  • Подорожуємо і відкриваємо світ;

  • Між минулим і майбутнім;

  • Чарівні перетворення;

  • Енергія;

  • Невідомий світ;

  • Світ невидимий;

  • Приховані можливості речей;

  • Погода вдома;

  • Я – людина.

Слід відмітити, що підходи до оцінювання досягнень учнів порівняно із 2-м класом змін не зазнали. Оцінювання буде формувальним та підсумковим та здійснюватиметься вербально, зокрема за допомогою свідоцтва досягнень. Навчальні досягнення учнів третіх класів підлягатимуть також тематичному та завершальному оцінюванню. Обов’язковими для проведення діагностичних робіт є компетентності учнів з мовно-літературної, математичної та природничої освітніх галузей. З метою діагностики особистісних та навчальних досягнень учнів здійснюють підсумкове завершальне оцінювання наприкінці навчального року.

З урахуванням дистанційного навчання наприкінці 2019/2020 н.р. при плануванні роботи на наступний навчальний рік необхідно:

  • організувати на початку 2020-2021 навчального року проведення вхідного оцінювання учнів з метою діагностування рівня навчальних досягнень учнів за попередній рік та планування подальшої роботи із систематизації, узагальнення та закріплення навчального матеріалу, що вивчався учнями дистанційно;

  • передбачити під час календарно-тематичного планування на 2020/2021 навчальний рік суттєве збільшення навчального часу на узагальнення та закріплення навчального матеріалу за попередній рік.

Для більш детального ознайомлення з програмами, тематичним плануванням та підручниками для 3 класу НУШ створений освітній блог «НУШ: методична скарбничка вчителя».

Сторінки блогу присвячені кожному віковому періоду І освітньої ланки: нормативні документа, методичні рекомендації, електронній підручники. 

 

 

https://nuchskarb.blogspot.com/

Олена БЛІЗНЯКОВА, методист ММК відділу освіти

Переглядів: 89 Повернутись