Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про проведення методичного WEB-квесту для вчителів основ здоров’я

12.06.2020 | Розмістив: С.В. Ковтун

11 червня 2020 року вчителі основ здоров’я міста стали учасниками WEB–квесту «Використання інтерактивних форм і методів навчання на уроках основ здоров’я для формування здоров’язбережувальної компетентності учня”, який мав на меті ознайомити учасників з методикою використання квест-технології  при викладанні основ здоров’я в контексті НУШ. Також до методичного заходу долучилися вчителі початкових класів, які цікавляться новими підходами до формування здоров’язбережувальної компетентності в І освітній ланці.

Учасники методичного Web-квесту  в дистанційному режимі опановували прийоми дистанційних методів навчання та ресурсні можливості освітніх Інтернет-платформ. Відбулося ознайомлення з досвідом роботи вчителя Задьорної Н.А. та напрацюваннями колективу Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 в даному напрямку.

Було представлено:

  • Презентаційний меседж «Використання інтерактивних форм і методів навчання на уроках основ здоров'я для формування здоров'язбережувальної компетентності учня»;
  • Методичну скриньку «LearningApps.org як сервіс для підтримки процесів навчання та викладання за допомогою невеликих інтерактивних модулів»;
  • Методичні варіації «Спільнота активних освітян «Всеосвіта» для систематизації та узагальнення навчального матеріалу»;
  • Інтерактивну консультацію «Використання кросвордів на уроках основ здоров'я як фактор зацікавлення учнів».

Дистанційна робота педагогів була побудована за методикою WEB–квесту, під час якого педагоги переконалися, що основою успішного проведення освітнього Веб-квесту є інформаційно-комунікаційна компетентність учителя. Учасникам заходу не просто були запропоновані інтернет ресурси, які можуть стати в пригоді під час підготовки навчальних занять, а й проведені дистанційні консультації: після практичного виконання запропонованих квест-завдань педагоги отримували покрокову інструкцію по створенню схожих вправ для власних уроків.

Цікавою наробкою став інтерактивний кейс-урок: конспект, що створено у форматі звичайного документу Word за допомогою гіперпосилань на практичні вправи, презентований вчителями Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5. Саме такий підхід надає можливість учням під час дистанційного навчання скерувати освітню діяльність (друкована інформація, інструкції, практичні вправи) і мінімізувати залежність від якості Інтернет-послуг.

Слід відмітити ґрунтовну підготовку до методичного заходу адміністрації та вчителів Люботинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 5: в дистанційному режимі  був створений сайт (модератор Чурілов Є.О., вчитель історії), підготовлені доповіді-презентації та презентації-інструкції, представлена добірка методичних та дидактичних інтеренет-ресурсів для подальшої самостійної роботи педагогів з тем формування здоров’язбережувальної компетентності учнів.

Переглядів: 997 Повернутись