Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про проведення фокус-групи для молодих класних керівників

28.02.2020 | Розмістив: С.В. Ковтун

28 лютого 2020 року  на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 проведено фокус-групу для молодих класних керівників закладів загальної середньої освіти з теми: «Національно-патріотичне виховання учнів в умовах Нової української школи».

На заході були присутні 9 молодих класних керівників закладів загальної середньої освіти міста Люботина, методист методичного кабінету відділу освіти Книш С.М.

Відкрила захід Говор М.В., заступник директора з виховної роботи Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 6, яка ознайомила присутніх з планом роботи фокус-групи, з системою виховної роботи закладу з національно – патріотичного виховання учнів в умовах Нової української школи, зазначила, що відповідно до Концепції НУШ, виховання учнів формується на загальнолюдських цінностях та патріотизмі.

Практичний блок було розпочато проведенням Король Н.В., класним керівником 4-го класу,  квест – гри «Україна – моя Батьківщина» з метою поглиблення знань учнів про нашу державу – Україну, національно-патріотичного виховання молоді, формування національної свідомісті школярів, до якого долучилися учні та молоді класні керівники.

Говор М.В., заступник директора з виховної роботи, провела з учасниками фокус - групи батьківські збори з використанням інноваційних технологій, з метою формування відносин з батьками учнів, які ґрунтуються на принципі партнерства та діалогу (вправа «Буревій», «Скульптор та глина»).

З метою формування ціннісних орієнтирів учнівської молоді через систему національно-патріотичного виховання була представлена колективна творча справа учнів «Роде мій красний», яку представила Гаркавенко Т.П., класний керівник 10-го класу.

На завершення роботи учасники поділилися враженнями та власними думками щодо проведення фокус-групи, звернули увагу,  що такі заходи сприяють визначенню чітких пріоритетів у вихованні особистості дитини із сформованими компетентностями, які допомагають учнівській молоді відбутися у житті як порядній, високоморальній, професійно успішній, здоровій і щасливій Людині.

Переглядів: 902 Повернутись