Про проведення хакатону для вчителів інформатики ЗЗСО міста
27 лютого 2020 року на базі Люботинської гімназії № 1 був проведений хакатон для вчителів інформатики м. Люботина за темою «Використання on-line платформи dots для навчання програмуванню та розвитку алгоритмічного мислення учнів».
Метою даного заходу було сприяння оволодінню учасниками хакатону прийомам та методам використання on-line платформи dots для розв’язування навчальних та олімпіадних задач у середовищах програмування.
Створенню позитивного налаштування та мотивацією до роботи стало «On-line – опитування», проведене вчителем інформатики Люботинської гімназії № 1 Ковтуном С.В.
Інформаційно-презентаційний блок хакатону був представлений методичною палітрою майстра «Із досвіду роботи щодо використання on-line платформи dots для навчання програмуванню та розвитку алгоритмічного мислення учнів», під час якого вчитель інформатики Ковтун С.В. ознайомив колег з методичними наробками вчителів інформатики Люботинської гімназії № 1 з даної теми.
Під час проведення практичного блоку хакатону вчителі інформатики Ковтун С.В. та Шармай О.І. поділилися наробками із методичного кейсу «Задачі з програмування: класифікація, етапи розв’язання та перевірки». Враховуючи, що відповідь на запитання «Як розв’язати задачу?», особливо, якщо це олімпіадна задача, не завжди лежить на поверхні і єдиного підходу до задач з інформатики знайти неможливо, то вчителі мають використовувати ряд методів та прийомів, щоб навчити учнів розв’язувати задачі. Ковтун С.В. акцентував увагу присутніх на особливостях розвʼязання задач з програмування у 8-9-х класах в обʼєктно-орієнтованому середовищі Lazarus, ознайомив з алгоритмом розвʼязання, звернувши особливу увагу на необхідності проведення аналізу умови задачі, визначенні вхідних даних та кіцевого результату, створенню математичної моделі.
Продовження практичного блоку відбувалося в творчій майстерні вчителів інформатики Люботинської гімназії № 1, де Ковтун С.В. та Шармай О.І. провели практикум для вчителів «Розв’язування задач з використанням on-line платформи dots». Створивши компанію «Teacherʼs Solutions» учасники хакатону працювали в групах «відділ дизайну» та «відділ програмування» над розвʼязанням компетентнісної задачі, а потім презентували свої роботи.
Для проведення рефлексії учасники хакатону були запрошені до «Інтелектуального інформ-кафе», де мали змогу висловити свої враженнями від спілкування та подякували організаторів за інформаційно насичений, актуальний методичний захід.
Методист ММК Мазій С.М.