Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про проведення хакатону для вчителів інформатики ЗЗСО міста

28.02.2020 | Розмістив: С.В. Ковтун

27 лютого 2020 року на базі Люботинської гімназії № 1 був проведений хакатон для вчителів інформатики м. Люботина за темою «Використання on-line  платформи dots для навчання програмуванню та розвитку алгоритмічного мислення учнів».

Метою даного заходу було сприяння оволодінню учасниками хакатону прийомам та методам використання on-line  платформи dots для розв’язування навчальних та олімпіадних задач у середовищах програмування.

Створенню позитивного налаштування та мотивацією до роботи стало «On-line – опитування», проведене вчителем інформатики Люботинської гімназії № 1 Ковтуном С.В.

Інформаційно-презентаційний блок хакатону був представлений методичною палітрою майстра «Із досвіду роботи щодо використання on-line  платформи dots для навчання програмуванню та розвитку алгоритмічного мислення учнів», під час якого вчитель інформатики Ковтун С.В. ознайомив колег з методичними наробками вчителів інформатики Люботинської гімназії № 1 з даної теми.

Під час проведення практичного блоку хакатону вчителі інформатики Ковтун С.В. та Шармай О.І. поділилися наробками із методичного кейсу «Задачі з програмування: класифікація, етапи розв’язання та перевірки». Враховуючи, що відповідь на запитання «Як розв’язати задачу?», особливо, якщо це олімпіадна задача, не завжди лежить на поверхні і єдиного підходу до задач з інформатики знайти неможливо, то вчителі мають використовувати ряд методів та прийомів, щоб навчити учнів розв’язувати задачі. Ковтун С.В. акцентував увагу присутніх на особливостях розвʼязання задач з програмування у 8-9-х класах в обʼєктно-орієнтованому середовищі Lazarus, ознайомив з алгоритмом розвʼязання, звернувши особливу увагу на необхідності проведення аналізу умови задачі, визначенні вхідних даних та кіцевого результату, створенню математичної моделі.

Продовження практичного блоку відбувалося в творчій майстерні вчителів інформатики Люботинської гімназії № 1, де Ковтун С.В. та Шармай О.І. провели практикум для вчителів «Розв’язування задач з використанням on-line  платформи dots». Створивши компанію «Teacherʼs Solutions» учасники хакатону працювали в групах «відділ дизайну» та «відділ програмування» над розвʼязанням компетентнісної задачі, а потім презентували свої роботи.

Для проведення рефлексії учасники хакатону були запрошені до «Інтелектуального інформ-кафе», де мали змогу висловити свої враженнями від спілкування та подякували організаторів за інформаційно насичений, актуальний методичний захід.

 

Методист ММК                     Мазій С.М.

Переглядів: 1116 Повернутись