Про заняття міської «Школи молодого вихователя»
29 січня 2020 року на базі Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Ялинка» проведено заняття міської «Школи молодого вихователя». У роботі взяли участь 6 молодих спеціалістів, що працюють у закладах дошкільної освіти міста, вихователі-методисти ДНЗ № 1 «Ялинка» Попова О.О., ДНЗ № 2 Лопандя О.М., вихователь ДНЗ № 2 Бабенко О.Є.
Методист відділу освіти Люботинської міської ради Клименко О.М. привітала молодих спеціалістів, побажала натхненної праці. Після привітання ознайомила з планом роботи.
Робота розпочалася доповіддю-презентацією «Використання мнемотехніки для розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку», під час якої вихователь-методист ДНЗ № 2 Лопандя О.М. познайомила присутніх з технологією ефективного засвоєння інформації – мнемотехнікою, з принципами її дії, ознайомила з правилами при роботі з мнемотехнікою, з її видами: від мнемоквадратів - мнемодоріжок – до мнемотаблиць, розкрила суть їх використання, як дидактичного матеріалу, на мовленнєвих заняттях: для збагачення словникового запасу; при навчанні складання оповідань; переказі художньої літератури; відгадуванні і загадуванні загадок; заучуванні віршів. Вихователь ДНЗ № 2 Бабенко О.Є. представила відео- запис свого заняття з дітьми старшого віку з використанням мнемотаблиць, відповіла на запитання молодих педагогів щодо застосування мнемотехніки, представила свої напрацювання з досвіду роботи.
Продовжився захід інформаційно-презентаційним блоком, під час якого вихователь-методист Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 "Ялинка" Попова О.О. ознайомила присутніх із теоретичними основами та практичними напрацюваннями вихователів закладу з теми «Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності вихованців закладів дошкільної освіти». Під час виступу розкрила шляхи формування розумових здібностей дітей-дошкільників, ознайомила з чинниками, які впливають на розвиток дитячої самостійності, ініціативності та активності, ознайомила з формами і методами роботи, які допомагають формувати творче ставлення дитини до навколишнього світу, впливають на розвиток образних форм пізнання його - сприймання, образне мислення, уяву; ознайомила з аспектами і завданнями пізнавального розвитку, методами і прийомами організації пізнавальної діяльності, надала алгоритм побудови запитань, пам'ятку з формування і розвитку пізнавального інтересу в дітей, активного залучення їх до творчого процесу пізнання. Молоді педагоги переглянули фрагмент заняття у старшій групі з використанням технології «Стіна, стеля, підлога, які розмовляють», сутність якої в тому, що дитина, отримуючи необхідну інформацію, має право вибору у плануванні своєї діяльності. Технологія «Стіна, стеля, підлога, які розмовляють» забезпечує спільну організацію індивідуального та групового партнерства з дітьми.
Під час заняття молоді вихователі не лише отримали інформацію, а й мали можливість поспілкувалися між собою, висловили свої думки щодо розглянутих тем і переглянутих занять, отримати відповіді на поставлені питання.
Підвела підсумки роботи методист ММК Клименко О.М., побажала молодим спеціалістам успіху в подальшій роботі.