Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Про заняття міської «Школи молодого вихователя»

30.01.2020 | Розмістив: С.В. Ковтун

29 січня  2020 року на базі Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 «Ялинка» проведено заняття  міської  «Школи молодого вихователя». У роботі взяли участь 6 молодих спеціалістів, що працюють у закладах дошкільної освіти міста, вихователі-методисти ДНЗ № 1 «Ялинка» Попова О.О., ДНЗ № 2 Лопандя О.М., вихователь ДНЗ № 2 Бабенко О.Є.

Методист відділу освіти Люботинської міської ради Клименко О.М. привітала молодих спеціалістів, побажала натхненної праці. Після привітання ознайомила з планом роботи.  

Робота розпочалася доповіддю-презентацією «Використання мнемотехніки для розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку», під час якої вихователь-методист ДНЗ № 2 Лопандя О.М. познайомила присутніх з технологією ефективного засвоєння інформації – мнемотехнікою, з принципами її дії, ознайомила з правилами при роботі з мнемотехнікою, з її видами: від мнемоквадратів -  мнемодоріжок – до мнемотаблиць, розкрила суть їх використання, як дидактичного матеріалу, на мовленнєвих заняттях: для збагачення словникового запасу;  при навчанні складання оповідань; переказі художньої літератури; відгадуванні і загадуванні загадок;  заучуванні віршів. Вихователь ДНЗ № 2 Бабенко О.Є. представила відео-  запис свого заняття з дітьми старшого віку з використанням мнемотаблиць, відповіла на запитання молодих педагогів щодо застосування мнемотехніки, представила свої напрацювання з досвіду роботи.

Продовжився захід інформаційно-презентаційним блоком, під час якого вихователь-методист Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 "Ялинка" Попова О.О. ознайомила присутніх із теоретичними основами та практичними напрацюваннями вихователів закладу з теми «Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності вихованців закладів дошкільної освіти». Під час виступу розкрила шляхи формування розумових здібностей дітей-дошкільників, ознайомила з чинниками, які впливають на розвиток дитячої самостійності, ініціативності та активності, ознайомила з формами і методами роботи, які допомагають формувати творче ставлення дитини до навколишнього світу, впливають на розвиток образних форм пізнання його - сприймання, образне мислення, уяву; ознайомила з аспектами і завданнями пізнавального розвитку, методами і прийомами організації пізнавальної діяльності, надала алгоритм побудови запитань, пам'ятку з формування і розвитку пізнавального інтересу в дітей, активного залучення їх до творчого процесу пізнання. Молоді педагоги переглянули фрагмент заняття у старшій групі з використанням технології «Стіна, стеля, підлога, які розмовляють», сутність якої в тому, що дитина, отримуючи необхідну інформацію, має право вибору у плануванні своєї діяльності. Технологія «Стіна, стеля, підлога, які розмовляють» забезпечує спільну організацію індивідуального та групового партнерства з дітьми.

Під час заняття молоді вихователі не лише отримали інформацію, а й мали можливість поспілкувалися між собою, висловили свої думки щодо розглянутих тем і переглянутих занять, отримати відповіді на поставлені питання.

Підвела підсумки роботи методист ММК Клименко О.М., побажала молодим спеціалістам успіху в подальшій роботі.

Переглядів: 1389 Повернутись