Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Семінар вихователів закладів дошкільної освіти міста

19.12.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

17 грудня 2019 року на базі Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №1  «Ялинка» відбувся семінар для вихователів закладів дошкільної освіти міста на тему «Моделі сучасної ігрової діяльності в роботі закладу дошкільної освіти». Форма проведення – педагогічна майстерня, мета: ознайомити з досвідом роботи педагогічного колективу щодо впровадження ігрових технологій в практику, висвітлити пріоритетне значення ігрової діяльності для особистісного гармонійного зростання особистості, розвитку творчих здібностей дітей та прояву самостійності; сприяти підвищенню теоретичного рівня та професійної підготовки вихователів з питання створення розвивального життєвого простору дітей через застосування у роботі сучасних ігрових технологій. На семінарі були присутні 15 осіб: вихователі, завідувачі закладів дошкільної освіти, вихователі-методисти.

Організаційний модуль був представлений ігровими музичними вправами, підготовленими музичним керівником Проненко К.М. разом з вихованцями закладу, що сприяло емоційному настрою всіх присутніх і налаштуванню на плідну роботу..

Інформаційно-презентаційний блок був представлений доповідью-презентацією завідуючої закладу Сафоновою Т.О. «Моделі сучасної ігрової діяльності в роботі закладу дошкільної освіти.  

Практичний блок семінару був представлений проведенням інтегрованих занять з використанням новітніх ігрових технологій та методик.

У молодшій групі № 4 було  проведено фізкультурне заняття бебі – пластик шоу з використанням степ-платформ на тему «Веселі новорічні пригоди». Заняття провела інструктор з фізичного виховання Шумакова Н.Є. Інструктор професійно, в ігровій формі навчала техніці виконання загальнорозвивальних вправ на степ-платформах. Батьки разом з дітьми виконували запропоновані вправи, допомагали своїм дітям, а діти підтримували своїх батьків. Саме такі заняття сприяють вихованню стійкого інтересу до рухової активності, формуванню життєво-необхідних рухових умінь, навичок та фізичних якостей, зацікавленому ставленню дітей до фізичної культури, популяризації іі серед дітей та дорослих.  І неперевершений досвід – спільна робота з батьками.

Цікаво було проведено інтегроване мовленнєве заняття з використанням технології «Стіна, стеля, підлога, які говорять» на тему «Як ніжність та любов розтопить «крижане серце» в середній групі № 6 ( вихователь Гнедашева В.П.). 

Заняття було побудовано за мотивами сучасного українського мультфільму «Крижане серце». Проведене заняття показало, що саме через ігрові вправи, прийоми діти краще вчаться вільному спілкуванню і з дорослими, і з ровесниками. Організоване «спільне коло» спонукало дітей вести розмову з дорослим, підтримувати діалог, формувати вміння відповідати на запитання повним реченням, будувати висловлювання. Завдяки підбору дидактичних вправ «Крижані доріжки», «Сліди сніговита Олофа», використанню геобордів, «математичних дощечок» діти змогли визначити складники геометричних фігур (зоровий і тактильний аналізатор), напрямок: праворуч-ліворуч. Використані методики і вправи сприяли розвитку зв’язного мовлення, логічного мислення, дрібної моторики рук, пам'яті, уяви. Використання нової сучасної технології «Стіна, стеля, підлога,  які говорять» залучило дітей до створення елементів, які «говорять», де кожен  елемент мав своє змістовне навантаження, що дозволяло в цікавій ігровій формі викликати у дітей певні позитивні почуття (ніжність, любов, дружба), прояви турботи  та взаємодопомоги.

            Наступним кроком «Практичного блоку» стало проведення заняття в старшій групі № 10 (вих.. Калітка Г.М.) за освітньою програмою «Впевнений старт», як гра – стратегія з елементами технології «Стіна, стеля, підлога, які говорять» з теми «Відкриваємо кав'ярню».

На початку заняття був створений позитивний робочий настрій, який зорієнтував дітей на взаємодію. Дітям були запропоновані різноманітні ігрові вправи та завдання: на встановлення і підтримку контакту, зосередження уваги, були використані такі прийоми, як «сюрпризний момент» та «алгоритм дій» для відкриття кав’ярні, які налаштували дошкільнят на пізнання, бажання відкрити свою кав’ярню. На етапі інформаційно-проблемного поля було організовано розігрування та проживання проблемних ситуацій за допомогою вправи «вибір», де кожен мав зайняти свою активну позицію щодо пошуку інформації. Спільна діяльність у малих групах  щодо розв’язання проблемної ситуації сприяла взаємодії з іншими учасниками (розробляли план дій, дизайн  інтер’єру,  складали меню).  За допомогою  ігрової ситуації діти самі обирали директора кав’ярні, адміністратора,  офіціантів, прибиральницю. І, як результат, – сюжетно- рольова гра  «Кав’ярня». Саме така організація роботи сприяла переключенню уваги з одного виду роботи на інший, дозволила виявити потенційних лідерів, а саме головне – отримати позитивні результати діяльності дітей.

Закінчився семінар проведенням вихователем-методистом Поповою О.О. ділової гри «Коло ідей»  на тему «Формула успіху».

Робота семінару була насиченою та цікавою. Корисний досвід, набутий під час спільної роботи, вихователі зможуть використовувати у своїй діяльності. Учасники семінару висловили слова вдячності за теплу, гостинну зустріч, цікавий, продуктивний, творчий семінар.

Переглядів: 181 Повернутись