Авторська майстерня для вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти міста Люботина
12 грудня 2019 року було проведено виїзну авторську майстерню для вчителів фізики та астрономії закладів загальної середньої освіти міста Люботина за темою «Формування ключових компетентностей учнів шляхом використання практично орієнтованих завдань на уроках фізики та астрономії». Метою заходу було: ознайомити учасників авторської майстерні із досвідом роботи вчителя щодо формування та розвитку ключових компетентностей учнів шляхом використання практично орієнтованих завдань на уроках фізики та астрономії. Авторська майстерня проводилася на базі центру «Арсенал ідей Україна/ Простір ідей: Science&Museum» (Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут»).
Інформаційно-презентаційний блок розпочався презентаційним меседжем «Формування ключових компетентностей учнів на уроках фізики та астрономії шляхом використання практично орієнтованих завдань та проектно-рефлексивної технології, збагаченої елементами STEAM-освіти», під час якого вчитель фізики Люботинського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 2 Прядка О.І. поділилася досвідом роботи.
Продовжила презентаційний меседж Мінакова К.О., доцент кафедри фізики, кандидат фізико-математичних наук, UANational Node UNESCO International Day of Light, USERN Junior Ambassador, співзасновник STEM Camp School, «Scientific Underground» та «Слідами CHORNOBYL», яка презентувала присутнім основні напрямки та план роботи «Простору ідей: Science&Museum/ Арсенал ідей Україна» НТУ «ХПІ».
Практичний блок заходу був представлений проведенням квесту для учнів 6-го класу «Фізика та хімія – це просто», під час якого діти мали змогу бути учасниками «ливарного виробництва» (Рябець Ю.В., аспірант кафедри ливарного виробництва), ознайомилися з цікавими дослідами з блискавкою, проведеними в лабораторії кафедри передачі електричної енергії (Дривецький С.І., асистент кафедри передачі електричної енергії, кандидат технічних наук).
Наступним етапом авторської майстерні був колективний челлендж «Фізичний експеримент з теми «Електричні явища», під час якого учасники заходу, працюючи в групах, конструювали діючі рекламні банери та презентували їх.
Завершився захід інтерактивною вправою «Анкета вражень», під час якої учасники авторської майстерні поділилися думками та враженнями від проведеного семінару, звернули увагу на необхідність здійснювати добір практично орієнтованих завдань, які враховують пізнавальні можливості й нахили учнів, розвивають їхні здібності відповідно до освітніх потреб, спонукають до використання знань з фізики в життєвих ситуаціях.