Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Методичний міст «Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів»

05.12.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

05 грудня 2019 року до Караванської ЗОШ І-ІІІ ступенів завітали вчителі 3-4-х класів та молоді педагоги закладів загальної середньої освіти міста Люботина для участі в методичному мості «Реалізація компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів шляхом інтеграції в умовах Нової української школи».

Даний захід мав на меті ознайомити учасників з теоретичними основами та практичним  напрацюваннями  вчителів початкових класів Караванської ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо реалізації компетентнісного підходу в навчанні школярів шляхом інтеграції в умовах Нової української школи; показати  пріоритетність  інтегрованого навчання у сучасній школі; стимулювати інтелектуальний та творчий потенціал педагогів для підвищення їх професійних компетентностей.

Методичний форум, що розпочав освітянський захід, акцентував увагу присутніх на складових формули Нової української школи: нова школа – новий педагог – нові цінності (голова ШМО вчителів початкових класів Бондаренко Т.В.).

Під час ділової  гри  «Компетентний учитель – агент змін НУШ» (вчителі Цибульник Л.М. та Кручинкіна Г.А.) за допомогою інтерактивних вправ присутні склали «пазл компетентностей сучасного вчителя», що дозволило пригадати основні поняття компетентнісного підходу та видів компетентностей, більше дізнатися про наявний на сьогодні інструментарій з формування ключових компетентностей.

Відеофрагменти інтегрованих уроків, що демонструвалися в ході методичного форуму, продемонстрували практичні наробки педагогів щодо тематичного інтегрування в освітньому процесі:

-     урок читання у 2 класі «Медіавіконце: дитячі журнали» (мовно-літературна та природнича галузі), вчитель Бондаренко Т.В.;

-     урок літературного читання у 4 класі  «Ліна Костенко «Чи можна вітер змалювати…»»  (мовно-літературна, природнича та мистецька галузі), вчитель Кручинкіна Г.А.

Безпосередньо опанувати стратегії навчання НУШ та поділитися власними думками й практиками, допоміг учасникам вернісаж педагогічних ідей «Один день з життя НУШ». Опинившись на місці першокласників, присутні «прожили» навчальний день від ранкового кола (практичний психолог Ляхова Н.В.) до рефлексії дня (заступник директора з НВР Соловей І.В.). Так, педагоги попрактикувалися в застосуванні організаційної системи «Щоденні 3»; стали учасниками LEGO–навчання  за темою «Робота з деформованим текстом»; провели дослідження на уроці «Я досліджую світ», підбираючи правильний «раціон» зимуючим птахам нашого краю в рамках теми «Тварини восени. Чи всі птахи восени відлітають у теплі краї».

Прикладом партнерських стосунків учнів-педагогів-батьків стала робота творчої майстерні у 3 класі «Добро починається з мене» (вчитель Цибульник Л.М.): учні разом з учителями під керівництвом творчої мами власноруч створювали ялинкові прикраси для шкільного благодійного новорічного ярмарку.

По закінченню методичного заходу гості ознайомилися з освітнім розвивальним середовищем Караванської ЗОШ І-ІІІ ступенів, у якій класні кімнати та загальні рекреації сприяють як формуванню предметних компетентностей учнів, так й творчому прояву здібностей малечі.

Зустріч вдалася, було цікаво! По закінченню педагоги висловили думку, що даний формат методичного заходу якнайбільше сприяє розвитку ініціативи і творчості педагогів, узагальненню і поширенню їх досвіду, підвищенню рівня позитивного психологічного стану учителів, мікроклімату в колективі.

Висловлюємо подяку адміністрації Караванської ЗОШ І-ІІІ ступенів та творчому колективу ШМО вчителів початкових класів за створені умови для плідного ефективного спілкування педагогів-однодумців та емоційне задоволення від методичного заходу.

 

Методист ММК  Блізнякова О.А.

Переглядів: 625 Повернутись