Практикум творчого бібліотекаря для шкільних бібліотекарів м. Люботина
31 жовтня 2019 року на базі Караванської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся практикум творчого бібліотекаря за темою: «Роль шкільної бібліотеки у вихованні в учнів інформаційної культури, любові до книги». Мета практикуму: ознайомити учасників семінару з теоретичними основами та практичними напрацюваннями бібліотекаря Караванської ЗОШ І-ІІІ ступенів щодо шляхів виховання в учнів інформаційної культури, любові до книги, сприяти підвищенню професійної компетентності бібліотекарів в умовах неперервної освіти.
Відкрила захід заступник директора з НВР Капустянська Л.С., яка ознайомила присутніх з планом роботи практикуму творчого бібліотекаря.
Інформаційно-презентаційний блок розпочала бібліотекар Караванської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Іванова І.В., яка презентувала досвід роботи з теми «Роль шкільної бібліотеки у вихованні в учнів інформаційної культури, любові до книги». Презентація була ґрунтовною, послідовною, повністю відповідала заявленій темі.
Практичний блок розпочався квестом для шкільних бібліотекарів «Бібліомарафон». Метою заходу було розвивати нестандартне мислення, вміння швидко приймати рішення, формувати здатність працювати у команді, виховувати почуття взаємодопомоги і взаємоповаги, підвищувати ефективну конкурентоспроможність. Учасники квесту працювали у групах, виконуючі різноманітні завдання, які пов’язані з професійною діяльністю бібліотекарів.
Продовжився практичний блок освітніми лайфхаками: «Використання онлайн-інструментів для організації інтерактивного середовища в шкільній бібліотеці». Прохорова М.В., методист ММК, ознайомила бібліотекарів з технологією створення інтернет-мемів, хмарок слів, QR-кодів, генераторів пазлів, кросвордів, філвордів, анаграм та кроссенсу. Учасники практикуму навчилися практично використовувати онлайн-інструменти для організації інтерактивного середовища в шкільній бібліотеці.
По закінченню заходу учасники практикуму обмінялися думками, звернули увагу на те, що такі заходи сприяють підвищенню професійної компетентності бібліотекарів.
У результаті анкетування учасники відзначили актуальність та високий методичний рівень проведення практикуму для шкільних бібліотекарів.