Закінчили роботу табори відпочинку.
14 червня 2019 року закінчили роботу табори відпочинку з денним перебуванням на базі 7 закладів загальної середньої освіти міста, для роботи яких у кожному закладі було виділено окремі приміщення, де розташовувалися дитячі загони, окремі медичні кабінети, кабінети психолога, кімнати відпочинку та перегляду цікавих програм. Протягом 14 днів роботи таборів з 28.05.2019 по 14.06.2019 року були забезпечені належні умови утримання 601 дитини. Вихованці перебували у доброзичливій атмосфері, яку створили для них вихователі та адміністрації таборів. Виховна робота у таборах з денним перебуванням дітей планувалась за тематичними днями, була спрямована на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. З метою формування у дітей ціннісного ставлення до природи у таборах проводилися заходи, спрямовані на розвиток пізнавального інтересу та дбайливого ставлення до природи, розвитку почуття особистої причетності до збереження природних багатств. Для вихованців таборів проводились різні форми виховної діяльності, було забезпечено змістовне дозвілля дітей. Завдяки спільній роботі міського Будинку дитячої та юнацької творчості та таборів з денним перебуванням діти мали можливість навчитися моделювати та виготовляти іграшки-сувеніри, проявити свій акторський талант, народною творчістю. Діти отримали незабутні враження від перегляду прем’єри дитячої вистави «Свято неслухняності», яку підготував дитячий колектив театру «Арлекін» (кер. Горбунова В.А.). Було проведено цикл екскурсій з метою вивчення природи рідного краю, історії міста. Для вихованців організовувались екскурсії по місту, до музеїв та екопарку (м. Харків) та ін. Проводились спортивні змагання за участі КЗ «Спорт для всіх» та дитячо-юнацької спортивної школи. Цього року на базі таборів продовжили роботу табори мовного спрямування. Діти мали можливість спілкуватися англійською мовою та застосовувати її у різних формах діяльності (в ігрових та концертних програмах, спортивних змаганнях, театральних виставах, тощо). Дітей було охоплено проектною діяльністю на відповідні теми, розроблено етапи роботи над проектами. Форми діяльності з дітьми були сучасними та цікавими (рухливі ігри, вивчення пісень, настільні ігри, майстер- класи з фото та відео, перегляд і обговорення фільмів іноземною мовою, командна робота й спільні проекти, творча діяльність під супроводом педагогів та інші). Така організація роботи надала можливість дітям вивчати англійську мову у цікавій формі, весело провести час разом із друзями, розвинути свої таланти, отримати нову пізнавальну інформацію, розширити світогляд, провести дозвілля весело та корисно.