Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Оголошення про про проведення повторного конкурсу на посаду директора Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Люботинської міської ради Харківської області

05.09.2018 | Розмістив: В.В. Стрілець

 У зв’язку з тим, що попередній конкурс визнано таким, що не відбувся,  оголошується  повторний конкурс на посаду директора Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 Люботинської міської ради Харківської області.

1.  Місцезнаходження  Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів   № 5: 62433 Харківська обл., м. Люботин, вул. Полтавський Шлях, 48.

2. Найменування посади: директор закладу загальної середньої освіти, умови оплати праці: відповідно до чинного законодавства (посадовий оклад 5001 грн.).

3. Кваліфікаційні вимоги до керівника закладу відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту»: Посаду керівника закладу загальної середньої освіти незалежно від підпорядкування, типу і форми власності може обіймати особа, яка є громадянином України, має вищу освіту ступеня не нижче магістра та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

4. Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі, та строки їх подання:

- заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

- автобіографію та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

- копію документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста);

- копію трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної діяльності не менше трьох років на момент їх подання;

- довідку про відсутність судимості;

- мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Особа може подати інші документи, які підтверджуватимуть її професійні та/або моральні якості.

Визначені у цьому пункті документи подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до конкурсної комісії.

Уповноважена особа приймає документи за описом, копію якого надає особі, яка їх подає.

    Прийом документів здійснюється у приміщенні відділу освіти Люботинської міської ради  з  14.09.2018  по 05.10.2018  включно  до 16.00 за адресою: 62433 Харківська обл.,   м. Люботин, вул. Шевченка,132.

  Дата та місце початку конкурсного відбору:  12.10.2018, м. Люботин,   вул. Слобожанська, 26.

      Складові конкурсного відбору:

- попередній розгляд комісією поданих документів на відповідність встановленим законом вимогам та допуск до конкурсу;

- перевірка знання законодавства України у сфері освіти у формі письмового тестування;

-   письмове вирішення  ситуаційного завдання;

- публічна та відкрита презентація державною мовою перспективного  плану розвитку закладу загальної середньої освіти, а також надання відповідей на запитання членів конкурсної комісії щодо проведеної презентації.

    Додаткову інформацію з питань  проведення конкурсу можна отримати: начальник  відділу освіти  Люботинської міської ради Стрілець Валерій Васильович, тел. 741-21-17, E-mail: pr.mlyubotin@dniokh.gov.ua

 

 Перелік тестових питань для кандидатів

на посаду директора закладу загальної середньої освіти м. Люботина

 

1. Який сучасний документ стратегічного значення визначив напрями модернізації  та пріоритетні завдання розвитку освіти України?

2. Яка стратегія розвитку освіти України дає можливість керівнику закладу освіти постійно удосконалювати  власний рівень професійної компетентності?

3. Хто такий «менеджер» освіти?

4.  Які нові форми атестації педагогічних працівників передбачені в Новій українській школі?

5.  Що є  колегіальним  органом  управління закладу загальної середньої освіти?

6.  Які повноваження закладу загальної середньої освіти?

7.  На засадах якої моделі освіти буде працювати Нова українська школа?

8.  Хто контролює якість освіти за новим законом?

9.  Що необхідно розуміти під  гуманізацією освіти?

10. Що таке  профіль навчання згідно з концепцією  профільного навчання у старшій школі?

11.  Які ключові компетентності мають оцінюватися в системі загальної освіти України?

12.  Що  таке «ефективність управління закладом освіти»?

13.  Яка роль учителя в Новій українській школі?

14. У чому полягають функціональні обов’язки директора школи за новим законодавством? 

15. Що є метою педагогічних технологій? 

16. Які повноваження педагогічної ради? 

17. Розкрийте поняття Державного стандарту загальної середньої освіти? 

18.  Який чинник є визначальним для формування сприятливого соціально-психологічного клімату в закладі освіти?

19. Що  має  стати  інструментом забезпечення успіху Нової української школи?

20. Що є найважливішою складовою  сучасного педагогічного процесу?

21. Що є вищим колегіальним органом громадського самоврядування  закладу загальної середньої освіти? 

22. Чим визначаються основні вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей  здобувача  загальної середньої освіти  відповідного рівня? 

23. Хто може обіймати посаду керівника закладу загальної середньої освіти? 

24. На підставі яких документів проводиться зарахування учнів до першого класу закладу загальної середньої освіти? 

25. Яка кількість навчальних годин тижневого педагогічного навантаження вчителя гарантується державою?

26. Що таке інформальна освіта? 

27. На яких засадах педагогіки працюватиме Нова українська школа? 

28. Якою повинна бути наповнюваність класу закладу загальної середньої освіти згідно з діючим законодавством? 

29. Яка ключова компетентність Нової української школи?

30. Хто є учасниками  освітнього процесу закладів загальної середньої освіти

31. На чому сфокусовані нові освітні стандарти?

32. Якими основними рисами повинен володіти такий тип керівника як «лідер»?

33. У  якому законодавчому документі прописано державні гарантії педагогічним та науково-педагогічним працівникам?

34. Яка норма академічних годин для підвищення кваліфікації педагогічного працівника впродовж п’яти років?

35. Коли почнеться навчання учнів за програмами дванадцятирічної повної загальної середньої освіти для профільної середньої освіти?

36. Визначте характеристики випускника Нової української школи?

37.  Яка мета атестації педагогічних працівників?

38. Як будуть розподілятися фінанси у Новій українській школі?

39. На які основні етапи розрахована реформа Нової української школи?

40. Які ключові завдання  сучасного освітнього менеджменту?

41. Що слід розуміти  під методами активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів?

42. Скільки рівнів визначає Національна рамка кваліфікацій?

43. Який рівень лідерства керівника заважає створенню команди однодумців у колективі?

44. На який період розрахована Концепція  реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»?

45. Що є метою внутрішнього контролю з боку керівника?

46. Яка із  наукових  характеристик сучасної освітньої  парадигми є  пріоритетною?

47. Що таке педагогічна інновація?

48. Які рівні повної загальної середньої освіти визначено у Законі України «Про освіту»? Яка тривалість кожного з них?

49. Що таке виховна система?

50. На які цикли поділятиметься початкова освіта за Концепцією Нової української школи?  

       Із загального переліку питань у спосіб, визначений конкурсною комісією, для кожного учасника тестування обирається  20 тестових питань. Кожне питання  передбачає три варіанти відповіді, один з яких є правильним. У разі обрання кандидатом більш як одного варіанта відповіді тестове питання вважається неправильно розв’язаним. Для визначення результатів письмового тестування використовується така система: за кожну правильну відповідь виставляється 1 бал. Результати тестування вважаються позитивними, якщо учасник набрав пороговий рівень балів (50 %).

 

Зразок ситуаційного завдання для кандидатів

на посаду директора закладу загальної середньої освіти м. Люботина

 

Ситуаційне завдання № 1

      У педагогічному колективі вже неодноразово порушували питання необхідності загального обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Педагоги скаржилися, що адміністрація планує, їх ні про що не запитує, а вони лише виконують. Цього навчального року Ви вирішили запровадити колегіальний підхід до визначення пріоритетів роботи школи та складання змісту річного плану на наступний  навчальний рік.

1. Запропонуйте модель колективного обговорення змісту річного плану на наступний навчальний рік. Доведіть її ефективність.

2. У чому, на Вашу думку, полягає роль керівника як управлінця персоналом відповідно до нової моделі управління людськими ресурсами в системі освіти?

Ситуаційні  завдання розв’язуються письмово. Кожен кандидат розв’язує одне із 4  завдань. Усі кандидати розв’язують однакові ситуаційні завдання. Для оцінювання результатів розв’язання ситуаційного завдання використовується така система: 2 бали виставляється кандидатам,  які виявили глибокі знання та успішно розв’язали ситуаційне завдання; 1 бал виставляється кандидатам, які розв’язали  ситуаційне завдання в обсязі, достатньому для подальшої роботи; 0 балів виставляється кандидатам, які не розв’язали ситуаційне завдання в установлений строк.

Визначення результатів розв’язання ситуаційних завдань здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально. Остаточною оцінкою у балах за розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.

 

 

Відділ освіти Люботинської міської ради

Переглядів: 876 Повернутись