Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Теоретичний навчальний семінар для новопризначених керівників та їх заступників

12.05.2018 | Розмістив: В.В. Стрілець

11 травня  2018  року  в  межах роботи «Школи кадрового резерву та новопризначених керівних кадрів» у  відділі освіти  відбувся теоретичний навчальний семінар для новопризначених керівників та їх заступників, осіб з кадрового резерву на керівні посади закладів освіти м. Люботина за темою: «Контрольно-аналітична  діяльність керівника закладу освіти: Організація  внутрішнього контролю. Технологія підготовки і проведення засідань педагогічної ради та наради при директорові».

        У роботі семінару взяло участь 6 осіб керівного складу: зі стажем адміністративної роботи до 1 року – 5 (новопризначені директори шкіл загальної середньої освіти – 2,  заступники  директорів  шкіл  з навчально-виховної роботи – 1, заступники директорів з виховної роботи – 1;  директори  закладів  дошкільної освіти – 1; новопризначені заступники директорів шкіл з виховної роботи  зі стажем адміністративної роботи від 1 до 2-х років – 1.

        Під час проведення семінару було наголошено на принципі демократизму в управлінні закладом (установою) освіти, на переході до громадсько-державної, фасилітативної моделі управління, на зростанні ролі колективних форм управління, і в першу чергу – педагогічної ради як колегіального органу управління закладом освіти.  

      У ході проведення семінару було опрацьовано методичні рекомендації щодо  сучасних  підходів до технології підготовки та проведення педагогічної ради у закладі освіти, розглянуто функції, структуру річного циклу, нетрадиційні форми проведення, звернуто увагу на алгоритм підготовки і проведення наради при директорові  У теоретично-практичному блоці матеріали навчального семінару опрацьовувались з використанням  тестових («Тести для діагностики підвищення кваліфікації») та інформаційно-комунікаційних («Узагальнені презентаційні матеріали з теми семінару») технологій. 

Переглядів: 1105 Повернутись