Майстер-клас для вчителів фізики
11 травня 2017 року на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 було проведено майстер-клас для вчителів фізики шкіл м. Люботина за темою "Організація демонстраційного та лабораторного експерименту у курсі вивчення фізики".
Мета майстер-класу: ознайомити присутніх із досвідом роботи вчителя фізики щодо впровадження діяльнісного підходу у навчально-виховний процес шляхом удосконалення організації демонстраційного та лабораторного експерименту на уроках фізики та в позаурочний час.
Робота майстер-класу розпочалася із проведення інтерактивного спілкування «Основні шляхи впровадження діяльнісного підходу у навчально-виховний процес шляхом удосконалення демонстраційного та лабораторного експерименту на уроках фізики», проведеного під керівництвом вчителя фізики Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5, вчителя-методиста Пахомової Н.М., в ході якого було розглянуто питання організації навчального фізичного експерименту як органічної складової методичної системи навчання фізики.
Вчитель фізики Пахомова Н.М. презентувала присутнім «Панораму методичних знахідок» при проведенні демонстраційного експерименту з теми «Електростатика».
Цікаво був проведений лабораторний флешмоб, учасниками якого були учні 8, 9-х класів Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 та учасники майстер-класу.
Наступним етапом майстер-класу була робота вчителів фізики у творчій педагогічній майстерні, під час якої присутні виконували завдання лабораторного практикуму з геометричної та квантової оптики.
На завершення роботи Наталія Миколаївна запропонувала присутнім практикум «Використання демонстраційного та лабораторного експерименту при підготовці учнів до ЗНО з фізики», під час якого були розглянуті завдання ЗНО минулих років.
Учасники майстер-класу розглянули питання «Формування мотивації до навчання з фізики – одна із складових успішної підготовки до Міжнародного порівняльного дослідження PISA – 2018» та ознайомилися із завданнями природничої галузі минулих досліджень фізичного змісту.
Методист ММК С.М. Мазій