Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Практикум творчого бібліотекаря

07.04.2017 | Розмістив: Ю. Стрілець

6 квітня 2017 року на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 відбувся практикум творчого бібліотекаря за темою: «Роль шкільної бібліотеки у вихованні національно свідомої особистості». Мета практикуму: ознайомити бібліотекарів міста з практичним досвідом шкільного бібліотекаря щодо виховання та розвитку національно свідомої особистості; презентувати вміння учнів працювати з різноманітними джерелами інформації; продемонструвати можливості застосування віртуальних подорожей для розвитку національної свідомості учнів. На заході були присутні шкільні бібліотекарі всіх ЗНЗ міста. 

Інформаційно-презентаційний блок розпочала бібліотекар Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Євтушенко Л.А., яка презентувала досвід роботи з теми «Роль шкільної бібліотеки у вихованні національно свідомої особистості». Презентація була ґрунтовною, послідовною, повністю відповідала заявленій темі. Основна увага приділялась формам роботи бібліотекаря з питань національно-патріотичного виховання. Практичний блок презентували Євтушенко Л.А., бібліотекар школи, Трипольська О.О., та Савченко Н.В., учителі зарубіжної літератури, які провели інтелектуальну гру «Що? Де? Коли?» за темою «Знавці України». Бібліотекарі міста працювали в групах з учнями 7-го класу. Захід мав чудовий музичний супровід та вдало підібрані питання. Продовжився практичний блок віртуальною подорожжю Україною «Пізнавай та дивуйся!». Захід провели Савченко Н.В., учитель російської мови та зарубіжної літератури, та Трипольська О.О., учитель зарубіжної літератури. Діти з великим інтересом подорожували містами України та відкривали для себе розмаїття пам’яток,  приголомшливі водоспади, неповторні заповідники, романтичні парки, незвичайні музеї. Учителі врахували вікові особливості, індивідуальні і колективні запити і інтереси дітей. Учні із захопленням приймали участь в усіх заходах.

По закінченню заходу учасники практикуму обмінялися думками, звернули увагу на те, що такі заходи сприяють розвитку національно-патріотичної свідомості учнів.

У результаті анкетування учасники відзначили актуальність та високий науково-методичний рівень проведення практикуму для шкільних бібліотекарів.

Дуже вдячні адміністрації школи, бібліотекарю Євтушенко Л.А. за теплу, гостинну зустріч, цікавий, насичений методичний захід.

Переглядів: 667 Повернутись