Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Відбувся теоретично-практичний семінар вчителів основ здоров’я за темою "Відпрацювання життєвих навичок на уроках основ здоров'я"

21.10.2011 | Розмістив: Ю. Стрілець

20 жовтня 2011 року на базі Люботинської ЗОШ №5 було проведено теоретично-практичний семінар вчителів основ здоров’я шкіл м. Люботина за темою  "Відпрацювання життєвих навичок на уроках основ здоров'я". Метою семінару було ознайомити вчителів із можливостями предмету "основи здоров'я" щодо формування моделей поведінки людини в надзвичайних ситуаціях шляхом використання рольових ігор, показати переваги інтерактивних форм навчання над традиційними і впливу їх на активізацію пізнавальної діяльності учнів. На семінарі були присутні 9 вчителів основ здоров’я шкіл міста та методист ЛММК Хлистун Н.І.

Вчителі школи представили мультимедійну презентацію "Відпрацювання життєвих навичок на уроках основ здоров'я" Вчитель основ здоров’я Резніченко Л.О. розповіла про методи навчання життєвим навичкам, про застосування інтерактивних методів на уроках основ здоров'я. Вчитель Вакар О.С. показала урок у 8 кл. на тему "Оптимальні дії під час  конкретних надзвичайних ситуацій. Перша допомога при надзвичайних ситуаціях. Дія рятувальних служб при надзвичайних ситуаціях. Права і обов'язки людини під час надзвичайних ситуацій та в період ліквідації їх наслідків". Метою вчителя було ознайомити учнів з діями під час надзвичайних ситуацій, дати рекомендації щодо правил поведінки під час надзвичайних ситуацій, сформувати навички надання першої до медичної допомоги при кровотечах, переломах, вивихах. Для вчителів основ здоров'я та учнів 10-11 класів практичний психолог  ЦППСР Каракаптан Ю.В. провів заняття з елементами тренінгу "Управління конфліктами як основа психічного здоров'я особистості". Методист ММК Хлистун Н.І познайомила вчителів з новинками літератури та рекомендаціями ГУОН ХОДА щодо заповнення сторінок журналу.

Переглядів: 1720 Повернутись