Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Чергове засідання постійно діючого семінару «Інноваційні технології»

26.02.2015 | Розмістив: Ю. Стрілець

19 лютого 2015 року на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 (директор Мельник Н.О.) відбулося практичне заняття для класних керівників, які працюють в 5-9-х класах, в рамках роботи постійно діючого семінару «Інноваційні технології».

На меті заходу було ознайомлення учасників семінару зі шляхами впровадження інноваційних превентивних технологій у виховний процес школи та класу з метою формування соціально активної особистості.

Семінар розпочала заступник директора з навчально-виховної роботи Ситюк Н.М., яка презентувала ефективні наробки педагогічного колективу з питань організації виховних діяльностей при формуванні ціннісного ставлення до себе, вмотивованого ставлення до здорового способу життя.

Практична частина семінару проходила із залученням всіх присутніх до колективної діяльності в якості звичайних школярів-підлітків.

Можливості тренінгових технологій як запланованого навчального процесу, що призначений для покращення практичних навичок та набуття нових знань на підставі власного досвіду з метою зміни поведінки школярів, учасники семінару обговорили із тренером-педагогом Толстоп’ятовою Л.В. Після чого кожен присутній став учасником тренінгу «Привіт! Я – конфлікт», під час якого спробували знайти шляхи вирішення конфліктних ситуацій, що виникають під час навчально-виховного процесу між різними категоріями його учасниками.

Ще однією новацією даного семінару стало ознайомлення присутніх з основами превентивного виховання підлітків в роботі класних керівників. Було підкреслено, що воно має включати в себе підготовчі та профілактичні дії вихователя, які спрямовані на запобігання формування в учнів негативних звичок, рис характеру, проявам асоціальної поведінки та організацію належного догляду за діяльністю школярів.

З метою практичного ознайомлення з методами превентивного виховання присутні були включені в проведення флешмобу «Танцюють усі!» (педагог-організатор Несміянова С.В.) та інтерактивну навчальну виставку-гру «Маршрут безпеки» (координатор гри Семикіна О.М.).

Флешмоб - увійшло в українську мову від англійського flashmob, що в перекладі означає спалах натовпу. Це заздалегідь спланована акція розрахована на масове виконання. Комусь це просто розвага, для когось самоствердження. Але більшість це робить щоб відчути себе особистістю, поза форматом, зламати стереотипи суспільної поведінки, і справити враження на оточуючих людей. Саме таку ідею намагалася донести до учасників семінару заступник директора з виховної роботи Титаренко С.В., презентуючи роботу в даному напрямку педагогів-організоторів та старшокласників навчального закладу.

«Маршрут Безпеки» - це сучасний комунікативний інструмент з питань репродуктивного здоров’я, який безпосередньо націлений на профілактику ВІЛ/СНІДу та ІПСШ. Він поєднує низку комунікаційних та тренінгових напрацювань з інтерактивними іграми. Це мандрівка найважливішими питаннями репродуктивного здоров’я та сексуальності. В основі задумки заходу: діти в ігровій формі розповідають своїм одноліткам про ВІЛ/СНІД та інші захворювання, що передаються статевим шляхом. «Маршрут Безпеки» складається з п’яти станцій, на кожній з яких висвітлюється актуальна тема з життя молоді, яка допомагає пов’язати власні життєві ситуації та досвід учасників з особистим ризиком інфікування ВІЛ та ІПСШ. 

Наприкінці семінару учасники мали змогу ознайомитися із методикою застосування настільних просвітницько-профілактичних ігор у профілактичній роботі з підлітками:

  • пізнавальна гра «Пригоди у країні Здоровляндії», що сприяє усвідомленню дитиною поняття «загальнолюдські цінності», а також здоров’я як провідної цінності у житті людини, розкриває наслідки ризикованої поведінки, показує важливість дотримання гігієни та покликана допомогти дитині проаналізувати взаємозв’язки між безвідповідальним ставленням людини до власного здоров’я та ризикованою поведінкою;
  • настільна гра «Крок за кроком», яка сприяє набуттю учасниками певного комплексу знань та формуванню у них навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров’я, прийняттю виважених рішень, усвідомленню проблем ВІЛ-СНІДу  та інших наслідків ризикованої поведінки.

По закінченню семінару вчителі обмінялися досвідом роботи з учнями середніх класів з питань формування вмотивованого відповідального відношення до власного здоров’я.

Переглядів: 478 Повернутись