Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Теоретично-практичний семінар вчителів хімії

17.02.2015 | Розмістив: Ю. Стрілець

13 лютого 2015 року на базі Караванської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбувся теоретично-практичний семінар вчителів хімії міста Люботина за темою: «Створення умов для розвитку індивідуальних здібностей учнів на уроках хімії та позакласній діяльності шляхом використання інтерактивних технологій, диференціації навчальних завдань», метою якого було ознайомити вчителів з досвідом роботи вчителя хімії щодо розвитку індивідуальних здібностей учнів. На семінарі були присутні вчителі хімії ЗНЗ міста Люботина.

Розпочався семінар із доповіді-презентації за темою «Створення умов для розвитку індивідуальних здібностей учнів на уроках хімії та позакласній діяльності шляхом використання інтерактивних технологій, диференціації навчальних завдань», яку представила вчитель хімії Котляр З.В. Вона висвітлила теоретичні аспекти проблеми, її актуальність в умовах оновлення змісту освіти та розкрила шляхи розвитку індивідуальних здібностей учнів. Особливу увагу Котляр З.В. звернула на підготовку вчителя до реалізації нових Державних стандартів, роботу за новою програмою  з хімії, розкрила шляхи формування на уроках хімії ключових та предметних компетентностей в учнів.

Учасники семінару побували на уроці в 10 класі з теми «Загальна характеристика металічних елементів». Вчитель на початку уроку створила сприятливий психологічний настрій, провела вдало мотивацію, звернула увагу учнів на роль металів у природі та суспільстві, розкрила внесок Пато́на Б.Є., українського науковця у розвиток галузі зварювальних процесів, металургії та технології металів. Вивчення нового матеріалу здійснювалося шляхом пошукової роботи учнів з використанням дидактичного посібника, створеного вчителем до теми «Загальні властивості, способи добування металів». До кожного уроку  даної теми Котляр З.В. розробила опорні конспекти та самостійні роботи,  що дають змогу організувати роботу учнів на уроці щодо засвоєння нових знань, перевірити рівень їх засвоєння та зробити відповідну корекцію. Вчитель на уроці ефективно використовував ІК-технології, Періодичну систему хімічних елементів, Ряд електронегативності металів тощо. Для організації самостійної роботи учнів, як доповнення до підручнику хімії використовувала посібник-практикум, створений вчителем  відповідно до чинної програми з хімії для учнів 10 класу.

Також Котляр З.В. підготувала та провела практичне заняття для вчителів «Напрямок перебігу реакцій органічних речовин в залежності від умов проведення хімічних реакцій», під час якого ознайомила із систематизованими матеріалами щодо впливу каталізатора, температури, середовища на перебіг хімічних реакцій. Слід зазначити актуальність даного матеріалу, так як дані питання часто зустрічаються у завданнях ЗНО з хімії.

Під час інформаційного блоку, вчителі проаналізували результати проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади з хімії, результативність участі у виставці-презентації педагогічних ідей та технологій.

У результаті анкетування учасники семінару відзначили актуальність, ефективність та високий рівень проведення семінару.

Завідувач ММК С.М. Сіренко  

Переглядів: 513 Повернутись