Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Практикум «Школи молодого психолога»

24.01.2015 | Розмістив: Ю. Стрілець

22 січня 2015 року в рамках роботи «Школи молодого психолога» при ЦППСР молодим психологом Центру практичної психології та соціальної роботи відділу освіти Столяренко Оленою Олександрівною проведено тренінгове заняття «Пізнай себе, і пізнаєш світ» з педагогічними працівниками Люботинського ДНЗ № 1 «Ялинка». У заході взяло участь 15 педагогічних працівників (13 осіб – ДНЗ № 1; 2 особи – ЦППСР).

Практикум ставив за мету профілактику емоційного вигорання вихователів дошкільного навчального закладу, формування вміння усувати негативні емоції через техніки їх розхитування.

Цікавими, різноманітними й результативними видалися вправи практичного заняття, націлені на розуміння педагогами власних емоційних станів; ознак, якостей характеру колег по роботі. Чимало позитивних емоцій надихнула вправа «Знайомство», коли учасники, працюючи в парах, з теплотою і любов’ю розповідали про своїх колег, намагаючись охарактеризувати їх якнайкраще.

Кульмінацією практикуму стала вправа «Плітки», спрямована на розвиток навичок вербалізації результатів віддзеркалення спостережуваних емоційних станів і відносин, адже точне приписування значень й ознак діям, станам, відносинам, почутим від партнера по тренінговій групі, визначає адекватність інтерпретації і прогнозування поведінки людини, яка передає інформацію.

Формуванню розкутості поведінки сприяли вправа «Сліпий паровоз» та рухлива хвилинка «Дерево-лось».

Рефлексією заняття стала робота з метафоричними картами, коментуючи які, учасники тренінгового заняття намагалися асоціювати зображене на них з піднесеними побажаннями й подальшої згуртованості педагогічного колективу Люботинського ДНЗ № 1 «Ялинка», творчих пошуків нових шляхів щодо удосконалення власної педагогічної компетентності.

Мету і завдання тренінгового заняття досягнуто. Практикум практичним психологом ЦППСР Столяренко О.О. проведено на високому практично-методичному рівні: емоційний настрій його учасників суттєво покращився.

Переглядів: 484 Повернутись