Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Теоретично-практичний семінар вчителів хімії

26.11.2014 | Розмістив: Ю. Стрілець

21 листопада  2014 року  на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 відбувся теоретично-практичний семінар  вчителів хімії  за темою: «Використання сучасних інноваційних технологій навчання як засіб підвищення ефективності уроків хімії», метою якого було ознайомити вчителів хімії міста з досвідом роботи щодо використання інноваційних технологій під час вивчення хімії. На семінарі були присутні вчителі хімії ЗНЗ міста Люботина.

Розпочався семінар із презентації  досвіду роботи за  темою «Використання сучасних інноваційних технологій навчання як засіб підвищення ефективності уроків хімії», який представила вчитель хімії Книш С.М. Вона висвітлила теоретичні аспекти проблеми, її актуальність в умовах оновлення змісту освіти та розкрила шляхи упровадження інноваційних технологій, зокрема інтерактивних, проектної технології та ІКТ на різних етапах уроку.

Учасники семінару мали можливість побувати на уроці в 11 класі з теми «Узагальнення та систематизація знань про вуглеводні, взаємозв’язок між вуглеводнями». Вчитель на початку уроку створила сприятливий психологічний настрій,  провела мотивацію шляхом постановки проблемного питання: яким чином одні речовини можуть перетворюватися на інші? З метою узагальнення теоретичних знань вчитель запропонувала учням тестові завдання з подальшим взаємоконтролем та виявленням утруднень. Учні презентували створені проекти, що розкривали будову, фізичні та хімічні властивості, добування, застосування вивчених вуглеводнів. Слід зазначити, що презентації були змістовні, матеріали поєднували в собі науковість та доступність для всіх учнів. Учні аналізували представлені проекти, ставили питання, заповнювали картку: я знав, я дізнався, хочу дізнатися. Підсумком уроку стало проведення самостійної роботи з використанням диференційованих завдань. Це дало змогу учням виявити проблемні питання та опрацювати їх до наступного уроку – контрольної роботи. На уроці вчитель використовував метод проектів, інтерактивні методи та прийоми, ІКТ.

Відповідно до плану роботи вчитель Книш С.М. підготувала та провела практичне заняття «Напрямок протікання окисно-відновних реакцій», під час якого вчителі актуалізували теоретичні знання та практичні вміння щодо розстановки коефіцієнтів методом електронного балансу. Актуальним та ефективним стало проведення творчої лабораторії «Он-лайн тестування як шлях самостійної підготовки до ЗНО», під час якої вчителі хімії мали змогу пройти он-лайн тест, виявити рівень підготовки та питання, які треба доопрацювати.      

Насиченим та змістовним виявився і інформаційний блок, під час якого вчителі опрацювали  методичні рекомендації щодо проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади  з хімії,  проаналізували результати ЗНО- 2014 з хімії,  обговорили програму ЗНО- 2015 з хімії, проаналізували проведення турніру юних хіміків.

У результаті анкетування учасники семінару відзначили актуальність, ефективність та високий рівень проведення семінару.

Завідувач  ММК С.М. Сіренко

Переглядів: 1147 Повернутись