Архів за 2023 рік
Архів за 2022 рік
Архів за 2021 рік
Архів за 2020 рік
Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Теоретично-практичний семінар для вчителів початкових класів

29.11.2013 | Розмістив: В.В. Стрілець

28 листопада 2013 року на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 відбувся Теоретично-практичний семінар для вчителів початкових класів «Розвиток інтелектуальних та розумових здібностей учнів початкових класів у системі особистісно-орієнтованого діяльнісного навчання і виховання».

Під час інтерактивної доповіді вчителями 1 – 4 класів ЗОШ №5 розкривалися теоретичні питання щодо побудови уроку за діяльнісною технологією (доповідач Бурилкіна Л.В.) та розвивальної можливості навчального матеріалу оновленого курсу «Природознавства» (содоповідач Блізнякова О.А.). Різні форми організації вивчення морфологічних одиниць  на уроках української мови разом із своїми учнями продемонструвала вчитель вищої категорії Задьорна Н.А. З можливостями для розвитку інтелектуальних та розумових здібностей на уроках математики присутніх ознайомила вчитель першої кваліфікаційної категорії Гаєвська О.А. Незважаючи на те, що обидва вчителя працюють за рамками традиційного навчання (в системі розвивального навчання Ельконіна-Давидова та за науково-педагогічним проектом «Росток»), запропоновані форми та прийоми опрацювання навчального матеріалу знайшли своїх прихильників серед педагогів міста та викликали живе обговорення про можливості їх використання на уроках.

Практична частина семінару дала можливість присутнім ознайомитися із досвідом педагогів Люботинської ЗОШ №5 про впровадженню діяльнісних методів навчання на уроках та в позаурочний час.

Так, учні першого класу стали учасниками дослідницького практикуму за темою «Світ неживої природи» (вчитель Блізнякова О.А.). Під час уроку через ігрові технології першокласники продемонстрували присутнім властивості води та повітря, підвели підсумки своїх навчальних досягнень за три місяці перебування в школі.

Можливості використання варіативних годин для формування математичної компетентності було продемонстровано під час уроку в 3 класі з курсу за вибором «Елементи геометрії» (вчитель Бурилкіна Л.В.). Учні практично ознайомлювалися із алгоритмом побудови кутів за допомогою транспортира та через різноманітні практичні вправи закріплювали отримані навички.

Під час семінару всі присутні на певний час стали учнями другого класу та разом із вчителем інформатики Ждановою Л.В. опановували комп’ютерні програми курсу «Сходинки до інформатики». В ході роботи педагогічної лабораторії «Урок інформатики в початковій школі» педагоги ознайомилися з програмовим забезпеченням даного курсу та оцінили можливості прикладних програм для відпрацювання навчальних навичок і на інших уроках, зокрема на уроках української мови та математики.

Завершення практичної частини семінару пройшло урочисто та святково. Першокласники, які успішно пройшли період адаптації до школи та продемонстрували свої перші навчальні надбання, були прийняті до учнівського шкільного колективу. Казкова вистава, що готувалася учнями четвертого та п’ятого класу, розповіла найменшим школярам про правила поведінки школи та розкрила закони дружнього життя учнів (педагог-організатор Гаєвська О.А.).

По завершенню семінару присутні мали можливість ознайомитися із друкованими роботами вчителів Люботинської ЗОШ №5 з питань організації навчального процесу, організації учнівського самоврядування в початковій школі. Цікавість викликала демонстрація наочного матеріалу за науково-педагогічним проектом «Росток».

Переглядів: 1200 Повернутись