За цей рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Міський теоретично-практичний семінар учителів російської мови та світової літератури

26.11.2013 | Розмістив: Ю. Стрілець

26.11.2013 р. на базі Люботинської ЗОШ І-ІІІ ст. № 3 відбувся міський теоретично-практичний семінар учителів російської мови та світової літератури за темою «Використання інформаційно - комунікаційних технологій на уроках світової літератури з метою активізації розумової діяльності учнів». На семінарі були присутні 12 вчителів російської мови та світової літератури ЗНЗ міста. Учасників семінару привітала заступник з НВР Ситюк Н.М., ознайомила їх з планом роботи семінару. Надія Миколаївна зазначила, що мета семінару - показати ефективність застосування ІКТ на різних етапах уроку як один із засобів підвищення якості освіти, їх вплив на розвиток пізнавальних інтересів, творчих здібностей учнів на результативність та наступність у впровадженні Державного стандарту початкової та базової загальної середньої освіти.

У інформаційно-презентаційному блоці семінару було представлено доповідь у вигляді презентації за темою «Використання інформаційно - комунікаційних технологій на уроках світової літератури з метою активізації розумової діяльності учнів». Практичний блок було представлено уроком світової літератури у 5 кл. «Не все те золото, що блищить» (Г.К.Андерсен. «Соловей». Протиставлення «справжнього» і «штучного» у казці), який провела вчитель світової літератури Кухтіна С.О. Враховуючі вікові особливості учнів, урок було проведено у формі подорожі. На етапі мотивації навчального матеріалу було використано колективні форми роботи. Протягом уроку Світлана Олександрівна застосовувала різні методи організації навчально-пізнавальної діяльності: репродуктивний (повторити визначення), пояснювально-ілюстративний (перегляд презентацій, мультфільму), частково-пошуковий (робота з тестами за комп’ютерами), інтерактивний (мікрофон), елементи проблемного викладення (проблемні питання). З метою економії часу, відведеного для проведення уроку, учням було запропоновано лист самооцінювання, де протягом всього уроку учні самостійно виставляли бали за кожне завдання. Працюючи з текстом казки, учні показали швидкий темп читання, що є результатом роботи на уроках мови у початкових класах за методикою Кушніра. Під час рефлексії учням було запропоновано використати метод складання сенканів. Цілі, поставлені на початку уроку, були повністю реалізовані.

Враховуючи те, що у закладі введено вивчення російської мови у початкових класах за рахунок варіативної складової навчального плану, учасникам семінару було запропоновано переглянути виховну діяльність за участю учнів 2-А кл. - інсценування казки «Теремок» на новий лад, яки підготувала вчитель початкових класів Барчан І.О. Учні показали високий рівень володіння російською мовою. Слід відзначити вдало підібраний музичний супровід, яскраві костюми учасників заходу та декорації.

Після семінару методист ММК Сітченко В.М. проаналізувала результати проведення ІІ (міського) етапу Всеукраїнської олімпіади з російської мови та літератури, обговорила організаційні питання щодо підготовки переможців олімпіади до ІІІ (обласного) етапу.

У результаті анкетування учасники семінару визначили високий науково-методичний рівень проведення семінару.

Методист ММК В.М. Сітченко

Переглядів: 733 Повернутись