Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Проведено теоретично-практичний семінар вчителів основ здоров’я

15.10.2012 | Розмістив: Ю. Стрілець

11 жовтня 2012 року на базі Люботинської ЗОШ №6 було проведено теоретично-практичний семінар вчителів основ здоров’я шкіл м. Люботина за темою "Життєві навички – запорука формування здоров'я зберігаючої компетентності". Метою семінару було ознайомити вчителів основ здоров'я ЗНЗ міста з методикою формування життєвих навичок людини щодо поведінки в стандартних та надзвичайних ситуаціях шляхом використання тренінгової технології; показати переваги інтерактивних форм навчання та виховання як одного із засобів формування здоров'язберігаючої компетентності учнів. На семінарі були присутні 8 вчителів основ здоров’я шкіл міста та методист ЛММК Хлистун Н.І. 

Вчителі школи представили мультимедійну презентацію "Життєві навички – запорука формування здоров'язберігаючої компетентності" Вчитель основ здоров’я Чудная О.В. розповіла про методи навчання життєвим навичкам, про застосування інтерактивних методів на уроках основ здоров'я і показала урок у 5 кл. на тему "Ти – пасажир у громадському транспорті". Метою вчителя було у формі тренінгу, рольової гри проаналізувати з учнями правила поведінки у громадському транспорті (метро, маршрутному таксі, автобусі), дати рекомендації, як уникнути небезпечних ситуацій у громадському транспорті, сформувати навички надання першої допомоги при надзвичайних ситуаціях. Король Н.В., вчитель початкових класів провела з учнями 1класу ситуаційно-рольову гру "Мій друг – світлофор". Діти разом із казковими героями відгадували загадки, аналізували поведінку мультяшних героїв, виконували практичні завдання.

Підводячи підсумки семінару, вчителі висловили думку, що семінар проведено на високому науково-методичному рівні. Присутні, особливо молоді колеги, взяли багато корисного для себе: використання ІКТ та тренінгів; застосування інтерактивних форм роботи на різних етапах уроку; побачили проведення тестової перевірки знань учнів.

Переглядів: 1196 Повернутись