За цей рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Відбувся теоретично-практичний семінар "Впровадження ІКТ та елементів інноваційних освітніх технологій як один із шляхів підвищення якості знань та збереження здоров’я учнів початкових класів"

26.02.2012 | Розмістив: Ю. Стрілець

Згідно річного плану ММК та Міського методичного об’єднання вчителів початкових класів 22 лютого 2012 р. на базі загальноосвітньої школи №3 відбувся теоретично-практичний семінар "Впровадження ІКТ та елементів інноваційних освітніх технологій як один із шляхів підвищення якості знань та збереження здоров’я учнів початкових класів". Даний захід мав на меті ознайомлення педагогів міста з досвідом педагогічного колективу Люботинської загальноосвітньої школи №3 щодо впровадження мультимедійної підтримки уроку та виховної діяльності учнів початкових класів. Завданням даного заходу було розкриття потенційних можливостей мультимедійних презентацій на уроках та у виховній діяльності, демонстрація можливостей застосування елементів програмованого навчання та проектної технології в урочний та позаурочний час.

На семінарі були присутні 16 вчителів початкової школи ЗНЗ міста.

Теоретична частина семінару складалася із інформаційної доповіді голови ШМО вчителів початкових класів Толстоп’ятової Л.В., яка супроводжувалася презентацією. Присутні ознайомилися з методикою використання мультимедійних презентацій на уроках, вимогами до санітарних та естетичних норм створення слайд-шоу. Вчитель Титаренко С.В. ознайомила з можливостями використання мультимедійних тренажерів на уроках математики та мови. Всі вчителі отримали диск із добіркою презентаційних матеріалів за базовими дисциплінами 1-4 класів, що вже пройшли апробацію в закладі.

Практична частина семінару продемонструвала присутнім наробки вчителів з питань застосування мультимедійних презентацій під час навчально-виховного процесу.

Урок рідної мови в 2 класі (вчитель Семикіна О.М.) проводився із використанням групових форм роботи за технологією критичного мислення. Демонстраційні слайди та система дібраних вправ дозволила другокласникам систематизувати знання про частини мови. Під час уроку формувалися контрольно-оцінні вміння (взаємоперевірка, самоперевірка).

Урок «Я і Україна. Природознавство» в 4 класі (вчитель Барчан І.О.) проводився із використанням елементів програмованого навчання та супроводжувався мультимедыйною підтримкою. Вчителем була створена презентація за темою «Природа південного берегу Крима», що унаочнило сприймання нового матеріалу, викликало зацікавленість у дітей до подальшого самостійного добору ілюстративного матеріалу про природні особливості регіону, що вивчався на уроці. Під час уроку була продемонстрована методика створення міні-проектів: за дібраними вчителем ілюстративним матеріалом та текстами учні приготували проекти-стіннівки за темами «Клімат Кримського узбережжя», «Рослинний світ Криму», «Тварини Кримського півострову», «Природоохоронні об’єкти Кримського краю». Присутні відмітили свідомість роботи учнів при виборі необхідних для роботи над проектами змістового та ілюстративного матеріалу.

Виховна діяльність учнів початкової школи спрямовується в закладі на формування доброзичливого ставлення до кожного члена свого колективу та суспільства в цілому, надання дієвої допомоги тим, хто такої потребує. Саме ці людські цінності були розкрити учнями-артистами під час виховної діяльності «Сон Петрика П’ятачкина» (вчителі Толстовпюятова Л.В., Птиченко Г.В., Гробова Н.О., Титаренко С.В.). Даний захід завершував благодійну акцію «Епідемія доброти», що вперше проводилася в закладі в рамках однойменного Всеукраїнського волонтерського заходу. Під час виховної діяльності учні початкових класів передали вихованцям Люботинського ДНЗ №3 іграшки, що збиралися в школі впродовж акції.

Присутні відмітили позитивний виховний вплив флеш-мобів, які започатковані в Люботинській ЗОШ №3. Був відмічений артистизм дітей, їх свідоме ставлення до участі в постановках.

По закінченню семінару учасники провели інструктивну нараду, на якій були розглянуті питання проведення ДПА в початковій школі у 2011-2012 навчальному році. Також присутні були ознайомлені із новинками науково-методичної літератури видавництв «Ранок» та «Основа» з питань впровадження інноваційних технологій на уроках в початковій ланці освіти.

О.А. Блізнякова, методист ЛММК

Переглядів: 1362 Повернутись