Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Відбувся теоретико-практичний семінар вчителів фізики

17.02.2012 | Розмістив: Ю. Стрілець

Згідно річного плану ММК та міського методичного об’єднання вчителів фізики 16 лютого 2012 р. на базі Люботинської гімназії №1 відбувся теоретико-практичний семінар вчителів фізики "Навчальний експеримент та учнівське дослідництво як основа вивчення фізики, формування пізнавального інтересу учнів". Метою семінару було ознайомити учасників семінару з практичним досвідом роботи вчителів фізики гімназії щодо ролі навчального експерименту в організації пізнавальної діяльності учнів при вивченні предмета, показати використання навчального експерименту на різних етапах уроку та в позаурочній діяльності як засобу формування навчальної, комунікативної компетентностей, пізнавального інтересу учнів та підвищення якості знань з предмету.

Теоретична частина семінару була присвячена ознайомленню педагогів із практичним досвідом роботи вчителів фізики гімназії щодо ролі навчального експерименту в організації пізнавальної діяльності учнів при вивченні предмета. Дана інформація була представлена у вигляді доповіді вчителя фізики Заєць Катерини Абрамівни, яка супроводжувалася комп’ютерною презентацією. Слід відзначити інформаційну змістовність запропонованої доповіді. Виступ викликав зацікавленість з боку присутніх, їх активність під час обговорення представленого досвіду.

Практична частина семінару була представлена уроком фізики у 7-А класі з теми "Плоске дзеркало", під час проведення якого вчитель фізики Дудка Оксана Анатоліївна продемонструвала використання навчального експерименту на різних етапах уроку. Цікаво і змістовно був проведений усний журнал "Фізика – країна чудес" для учнів 6-х класів вчителем фізики Лампанченко Катериною Вікторівною та учнями 10 класу Люботинської гімназії №1.

По закінченню семінару методистом ЛММК Мазій С.М. була проведена інструктивна нарада, на якій були розглянуті питання щодо особливостей проведення ДПА в старшій школі у 2011–2012 н.р. По закінченню наради було здійснено діагностичне анкетування вчителів фізики, що дозволило визначити методичні запити педагогів. Результати анкетування будуть враховані під час планування тематики науково-методичних заходів.

Семінар проведено на високому науково-методичному рівні.

Методист ЛММК Мазій С.М.

Переглядів: 1235 Повернутись