Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Школа для батьків

23.10.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

23 жовтня 2019 року на базі Центру практичної психології та соціальної роботи відділу освіти Люботинської міської ради відбулося засідання «Школи для батьків дітей з особливими освітніми потребами».

Мета заняття – сприяння розвитку компетентності батьків дітей з особливими освітніми потребами з питання базових цінностей та переваг інклюзивної освіти; розвиток практичних вмінь та навичок батьків щодо профілактики  тривожності учнів 5-9 класів закладів загальної середньої освіти; надання рекомендацій батькам дітей з особливими освітніми потребами щодо формування цінносних потреб учнів інклюзивних класів.

Завданнями заннятя було визначення подальших шляхів роботи «Школи для батьків дітей з особливими освітніми потребами» з урахуванням проведення запланованих тематичних занять практичними психологами та пропозицій батьків. Впровадження методів та прийомів роботи з батьками, що сприяють підвищенню розвитку навичок соціальної поведінки дітей з особливими освітніми потребами.

У занятті, яке завідувач ЦППСР відділу освіти Бойко Л.М. та практичний психолог Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 Ляхова Н.В., провели у формі семінару, взяло участь троє батьків закладів загальної середньої освіти м. Люботина.

Теоретичний блок був представлений «Колом цінностей» з презентаційним супроводом. Батьки познайомилися з базовими цінностями та перевагами інклюзивної освіти, було опрацьовано деякі нормативно-правові документи щодо прав дітей з особливими освітніми потребами.

Практичний модуль складався з міні-тренігу «Профілактика тривожності учнів середнього підліткового віку (10-14 років) закладів загальної середньої освіти». Батьки познайомилися з прийомами та методами щодо розвитку комунікативних навичок молодших та середніх підлітків з особливими освітніми потребами ЗЗСО, з розвитком їх зв’язного мовлення, що так важливо, щоб подолати тривожність дитини.

Модуль «Рефлексія» підвів підсумків заняття «Школи для батьків дітей з ООП» та визначив пропозиції батьків щодо визначення тем та форм проведення практичними психологами подальших занять.

Всі батьки отримали рекомендації практичних психологів.

Переглядів: 40 Повернутись