Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Методична студія для вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти міста Люботина

15.05.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

13 травня 2019 року на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 відбулася методична студія для вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти міста Люботина на тему «Викладання іноземної мови у контексті реалізації концепції НУШ». Метою заходу було: ознайомити учасників заходу з теоретичними основами та практичними напрацюваннями з питання навчання англійської мови у контексті реалізації концепції НУШ.

Відкрила захід заступник директора з навчально-виховної роботи Трипольська О.О., яка ознайомила присутніх з планом роботи методичної студії.

Розпочався захід інтерактивною вправою «Очікування» та яскравою ранковою зустріччю, яку підготувала вчитель англійської мови Єгорова О.О.

Інформаційно-презентаційний блок  розпочався методичним діалогом «Викладання іноземної мови у контексті реалізації концепції НУШ», який провела учитель іноземної мови Репецька Г.В. Під час заходу учителі обговорили основні аспекти концепції Нової школи та створили модель сучасного вчителя англійської мови в умовах оновлення змісту освіти.

Практичний блок розпочався педагогічною майстернею “Time for playing”  під час якої учитель іноземної мови Репецька Г.В. поділилася своїм досвідом використання різноманітних видів ігор на уроках англійської мови в початкових класах.

Продовжився практичний блок уроком у 1-Б класі «Parts of body», який підготувала  вчитель іноземної мови Єгорова О.О. Учні закріпили знання з вивченого лексичного матеріалу та ознайомилися із новими лексичними одиницями. Ольга Олександрівна під час уроку розвивала комунікативні здібності учнів, прищеплювала усвідомлення важливості вивчення англійської мови, формувала навички монологічного мовлення, розвивала навички усіх мовленнєвих видів діяльності, тренувала пам’ять та увагу, виховувала спостережливість. Урок був насичений різними технологіями та мав елементи інтегрованого навчання. Учні були активні та із великим задоволенням працювали на уроці.

Психолог Ляхова Н.В. провела з вчителями заняття-тренінг «Скарбничка знань для успішного проходження ЗНО» та надала практичні поради для вчителів.

Наступним етапом практичного блоку був практикум «Mind Map» - сучасна форма візуалізації освітнього процесу», під час якого учасники методичної студії ознайомилися з перевагами  інтелект-карт та навчилися створювати їх у програмі Xmind.

Закінчився практичний блок методичною скарбницею «ЗНО-2019», під час якої вчитель іноземної мови Єгорова О.О. поділилася творчими доробками з досвіду роботи. Також вчителі мали нагоду пройти педагогічний квест «ЗНО на 200 балів», під час якого вони дізналися як можна цікаво та сучасно готувати учнів до ЗНО з англійської мови. По закінченню усі учасники отримали посібник «100 тем для написання письмової частини ЗНО з англійської мови».

Під час блоку зворотнього зв’язку учасники методичної студії за допомогою інтерактивних вправ «Коло вражень», «Повернення до очікувань» підвели підсумки проведення методичної студії.

 Згідно з анкетуванням учасників визначено високий методичний рівень проведення заходу.

Методичний захід  був не лише змістовний та актуальний, а й насичений позитивними емоціями та приємним спілкуванням.

Переглядів: 43 Повернутись