Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Заняття «Школи молодого вихователя»

29.03.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

26 березня 2019 року у приміщенні Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №2 відбулося заняття «Школи молодого вихователя». У засіданні взяли  участь 5 молодих спеціалістів, які працюють у закладах дошкільної освіти міста. У ході роботи розглядалися питання: «Ігрова діяльність і її роль у розвитку індивідуальних особливостей дітей старшого дошкільного віку» (презентація, підготовлена вихователем-медодистом Лопандею О.М.). Під час виступу були висвітлені такі питання: роль гри у житті дитини; виховні, розвивальні, навчальні можливості гри, створення оптимальних умов для розкриття потенційних можливостей кожної дитини через гру; види та класифікація ігор та особливості їх використання під час освітнього процесу; поєднання занять з грою як передумова успішного мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку, творчого самовираження дитини. Велика увага була приділена таким видам ігор, як гра-творчість, рольова гра, в процесі яких дитина планує власну діяльність, ставить запитання та самостійно шукає на них відповіді, вчиться послідовному опису виконаних дій, спілкується з партнерами по грі, що є чудовим підґрунтям для розвитку зв’язного мовлення, збагачення словникового запасу та вдосконалення звукової виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Практичний блок, завданням якого було сприяти підвищенню компетентності та обізнаності педагогів щодо використання ігор на різних етапах занять, їх впливу на розвиток індивідуальних можливостей дітей, ролі вихователя в розвитку ігрової діяльності дошкільнят, був представлений переглядом заняття (вихователь Кінь І.І.) за програмою «Впевнений старт» (ігрова діяльність, старша група) та ігровою лабораторією (вихователь Бабенко О.Є.), яка пройшла під гаслом «Граючи, навчаємось». Молоді спеціалісти під час перегляду заняття спостерігали за структурою заняття, запропонованими формами роботи і їх впливом на розвиток індивідуальних особливостей дітей, за тим, як вміло і ненав’язливо здійснюється вихователем керівництво ігровою діяльністю дітей старшого віку, завдяки чому діти отримали можливість виявити особисту творчість, активність, бажання продемонструвати свої потенційні можливості. Після перегляду заняття висловили свої враження та побажання. Наступний етап – Ігрова лабораторія, під час якої молоді фахівці взяли участь у запропонованих іграх, ознайомилися з дидактичними можливостями ТРВЗ (теорія рішення винахідницьких задач). Молоді педагоги були активними, працювали творчо і натхненно. Підвела підсумки проведеного засідання методист ММК Клименко О.М., побажала успіху і натхнення у подальшій роботі.

Переглядів: 45 Повернутись