Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для вчителів математики м. Люботина

04.03.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

22 лютого 2019 року на базі Люботинського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 2 було проведено майстер-клас для вчителів математики шкіл м. Люботина за темою «Формування предметних і ключових компетентностей шляхом впровадження інноваційних технологій навчання», метою якого було ознайомлення присутніх із досвідом роботи щодо формування та розвитку компетентностей учнів шляхом упровадження інноваційних технологій навчання.

Робота майстер-класу розпочалася із проведення презентаційного меседжу «Формування предметних і ключових компетентностей шляхом впровадження інноваційних технологій навчання», проведеного під керівництвом вчителя математики Люботинського НВК № 2, вчителя вищої кваліфікаційної категорії Лутицької Н.В.

Під час практичного блоку учасники майстер-класу переглянули фрагмент уроку геометрії в 7 класі з теми  «Коло. Круг. Дотична до кола. Розвʼязування задач», під час якого молодий вчитель математики Каплун-Лутицька В.С. продемонструвала присутнім використання інтерактивних технологій під час формування математичних компетентностей (інформаційно-комунікативної, технології опрацювання проблемних питань, тестових технологій).

Для підвищення інтересу учнів до опанування математичних знань та формування в них математичної компетентності вчитель математики вищої кваліфікаційної категорії Прядка О.І. запросила присутніх відвідати фрагмент нестандартного уроку з використанням ігрових технологій (уроку-подорожі) у 5 класі з теми «Додавання десяткових дробів».

Під час уроку алгебри в 9 класі з теми  «Прогресії. Розвʼязування задач» вчитель вищої кваліфікаційної категорії Лутицька Н.В. продемонструвала присутнім використання різних форм роботи (індивідуальної, групової, в парах) та інтерактивних технологій (технології проблемного навчання; розвʼязування задач, що моделюють реальні життєві ситуації). На уроці було створено комфортні умови навчання, кожен учень відчував свою інтелектуальну спроможність при розвʼязанні поставлених завдань, панувала атмосфера взаємної емоційної та інтелектуальної підтримки, доброзичливості.

Наступним етапом майстер-класу було проведення практикуму-тренінгу для учасників майстер-класу з розвʼязування компетентнісних задач (за завданнями ЗНО, дослідження PISA), під час якого учасники семінару виконували завдання ЗНО минулих років та обговорювали різні варіанти розвʼязків.

Учасники методичного заходу відзначили його актуальність, ефективність, творчий підхід вчителів та адміністрації школи до організації та проведення семінару-практикуму.

 

Методист ММК                               С.М.Мазій

Переглядів: 85 Повернутись