Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Педагогічна майстерня для вчителів художньо-естетичного циклу закладів загальної середньої освіти міста Люботина

28.02.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

27 лютого 2019 року на базі Люботинської ЗОШ № 5 було проведено педагогічну майстерню для вчителів художньо-естетичного циклу закладів загальної середньої освіти міста Люботина за темою «Формування предметних компетентностей учнів на уроках предметів художньо-естетичного циклу в умовах реалізації концепції Нової української школи».

Метою заходу було: залучити педагогів до творчої діяльності, показати  шляхи створення оптимальних умов для формування ключових та предметних компетентностей учнів на уроках художньо-естетичного циклу в атмосфері співробітництва; підвищити рівень професійної компетентності вчителів щодо особливостей організації освітнього процесу в умовах реалізації концепції Нової української школи.

Відкрила методичний захід заступник директора з НВР Курчик О.П., яка ознайомила присутніх з планом роботи педагогічної майстерні.

Учитель музичного мистецтва Мозгова Л.М. та учитель образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» Бурилкіна Л.В. розпочали захід інтерактивними вправами «Привітання» та «Очікування». Продовжився захід методичним діалогом з теми «Формування предметних компетентностей учнів на уроках предметів художньо-естетичного циклу в умовах реалізації концепції Нової української школи», до якого залучила присутніх Мозгова Л.М.

Розпочався практичний блок педагогічною майстернею  «Використання сучасних форм навчання (елементів системи Орфа) на уроках музичного мистецтва в процесі креативного розвитку учнів». Учитель музичного мистецтва Мозгова Л.М. разом з учнями 1, 4 та 6 класів продемонструвала елементи системи Карла Орфа, яка дає змогу оптимально поєднувати кілька видів діяльності школярів: логоритміку, спів, рух, та гру на музичних інструментах. Така діяльність дуже подобається дітям і, водночас, розвиває їхній творчий потенціал, адже учні не лише слухають чи виконують музичні п’єси, а й самі творять музику. Учасники педагогічної майстерні мали змогу опрацювати ці сучасні форми навчання і дійшли висновку, що ця система забезпечує формування активної творчої музичної діяльності дітей, виховання навичок творчого музикування, імпровізування, комбінування, вміння проявити індивідуалізм, здатність до самовираження, розвиває уяву, фантазію.

Продовжився захід майстер-класом  «Чарівний світ кольорової солі», який підготувала вчитель образотворчого мистецтва та інтегрованого курсу «Мистецтво» Бурилкіна Л.В.. Людмила Вікторівна показала процес приготування кольорової солі та навчила вчителів створювати неповторні візерунки у вазі, акуратно виклавши її шарами. Заняття з сіллю розвиває художнє сприйняття, уміння бачити і аналізувати кольорову гаму картини, співвідносити її з відповідною палітрою, розрізняти теплі і холодні кольори. Одна з важливих функцій кольорового винаходу — розвиток моторики рук. Друга, не менш важлива деталь — це розслаблююча терапія від заняття з сіллю, окрім цього такі заняття розвивають в дитині акуратність, посидючість та уважність.

Під час блоку зворотнього зв’язку учасники майстер-класу підвели підсумки проведення заходу вправою «Цікаві думки» «Я – тобі, ти – мені».

Учасники висловили слова подяки адміністрації та вчителям за змістовний, насичений та актуальний методичний захід.

Переглядів: 71 Повернутись