Архів за 2019 рік
Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Методичний практикум для вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти м. Люботина

17.02.2019 | Розмістив: С.В. Ковтун

Концепцією  Нової української школи передбачається працювати на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти, у рамках якої школа максимально враховує права дитини, її здібності, потреби та інтереси, на практиці реалізуючи принцип дитиноцентризму. Саме цьому питанню 14 лютого 2019 року була присвячена зустріч вчителів перших класів, які вже впроваджують технології НУШ, та вчителів четвертих класів, які з вересня 2019 року розпочнуть роботу за технологіями інтегрованого навчання, в рамках методичного практикуму «Реалізація принципу дитиноцентризму в умовах Нової української школи» на базі Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4.

На меті методичного практикуму було ознайомлення педагогів з теоретичними основами та практичними напрацюваннями з питання реалізації принципу дитиноцентризму в умовах Нової української школи.

За оновленим форматом проведення методичних заходів із вчителями початкової школи спілкування розпочалося «ранковою зустріччю», що створило атмосферу довіри та плідного спілкування між педагогами різних вікових та професійних категорій.

Методичний діалог під керівництвом голови ШМО вчителя-методиста Лебідь О.Г. «Реалізація принципу дитиноцентризму в умовах Нової української школи» дозволив оновити знання присутніх, висловити власне бачення шляхів розвитку дитини відповідно до її вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей. Педагоги поділилися власним досвідом побудови освітнього процесу з урахуванням потреб, індивідуальних стилів, темпу та освітніх траєкторій учнів.

Практична частина  методичного практикуму була побудована таким чином, щоб продемонструвати роботу вчителя першого класу впродовж дня. 

Практичний психолог Ляхова Н.В. провела з педагогами тематичне заняття «Дитиноцентризм у сучасній освіті». Присутні опанували тест «Права чи ліва півкуля?», що дозволить під час спостережень за учнями визначати до якого типу належить дитина та залучати її до відповідних освітніх діяльностей. 

Технологія введення учнів в тематичних тиждень під час ранкової зустрічі була продемонстрована вчителем Єрмоленко С.В. на прикладі тематичного тижня «Пригоди краплинки».

Відвідані уроки були насичені комунікативними та інтерактивними методами, вправами з інтегрованим змістом, дидактичними іграми та ігровими прийомами.

Під час уроку-гри з математики у 1-Б класі «Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Обчислення виразів» (вчитель Олійник О.М.) діти разом із педагогом показали набуті за півроку навчання обчислювальні навички та комунікативні здібності. Першокласники залюбки працювали з Lego-цеглинками під час усного рахунку та моделювання задач.

З методикою проведення та змістом нового навчального предмету «Я досліджую світ» присутні ознайомилися під час перегляду заняття в 1-А класі за темою «Вода» (вчитель Овчаренко І.М.). Дослідницька діяльність першокласників під керованим супроводом вчителя дозволила дітям ознайомитися із властивостями води як рідини. 

Побудові освітнього процесу за тематичним спрямуванням був присвячений майстер-клас «Планування тематичного тижня «Кольоровий тиждень» (керівник Лебідь О.Г.).

Приємним подарунком як для учнів початкової школи, так і для присутніх гостей з інших закладів освіти стала виховна діяльність у форматі талант-шоу «Казкова подорож «У пошуках щастя» (під керівництвом Ключко Я.П., Дем’янко Г.В.).

По закінченню методичного заходу учасники щиро подякували вчителям та адміністрації Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 за згуртованість, організованість, творчий підхід, проявлені впродовж підготовки і проведення практикуму. Тож бажаємо успіхів у оволодінні новими ідеями, саморозвитку і прагнення тільки до самого кращого!

Блізнякова О.А., методист ЛММК

Переглядів: 260 Повернутись