Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Практикум творчого бібліотекаря для шкільних бібліотекарів ЗЗСО міста Люботина

20.12.2018 | Розмістив: С.В. Ковтун

 20 грудня 2018 року на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 відбувся практикум творчого бібліотекаря за темою: «Формування ціннісного ставлення особистості до держави та суспільства в умовах  Нової української школи». Мета практикуму: ознайомити учасників заходу із системою роботи шкільного бібліотекаря щодо формування ціннісного ставлення особистості до держави та суспільства в умовах Нової української школи.

Відкрила захід заступник директора з НВР Ситюк Н.М., яка ознайомила присутніх з планом роботи практикуму творчого бібліотекаря.

Інформаційно-презентаційний блок розпочала шкільний бібліотекар Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 Глущенко О.Є, яка презентувала досвід роботи з теми «Формування ціннісного ставлення особистості до держави та суспільства в умовах Нової української школи». Презентація була ґрунтовною, послідовною, повністю відповідала заявленій темі.

Практичний блок презентували Бондаренко М.А., класний керівник 11 класу та учні 11 класу які провели віртуальну екскурсію «Вишивана моя Батьківщина». Учні підготували цікаву інформацію про українську вишиванку, традиції та звичаї пов’язані з цим народним ремеслом. Захід мав чудовий музичний супровід та вдало підібраний відеоматеріал.

Продовжився практичний блок святом для учнів 1-4 класів «Миколая ми чекали», яке підготував педагог-організатор Смірнов Д.Ю. Свято мало на меті ознайомити учнів з традиційним зимовим святом – Днем Святого Миколая. Педагог – організатор долучив дітей до пошукової роботи з теми, розвивав вміння збирати народознавчий матеріал, удосконалював артистичні здібності дітей та виховував любов та повагу до національних традицій та обрядів рідної України.

Учителі та бібліотекар врахували вікові особливості, індивідуальні і колективні запити і інтереси дітей. Учні із захопленням брали участь в усіх заходах.

Під час блоку зворотнього зв’язку учасники практикуму підвели підсумки проведення заходу прийомом «Синквейн».

По закінченню заходу учасники практикуму обмінялися думками, звернули увагу на те, що такі заходи сприяють формуванню ціннісного ставлення особистості до держави та суспільства.

У результаті анкетування учасники  відзначили актуальність та високий методичний рівень проведення практикуму для шкільних бібліотекарів.

Переглядів: 230 Повернутись