Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Теоретично-практичний семінар для вихователів закладів дошкільної освіти

01.12.2018 | Розмістив: С.В. Ковтун

27 листопада 2018 року на базі Люботинського дошкільного навчального закладу (ясла-садок)  № 2 відбувся теоретично-практичний семінар «Інтеграція традиційних та інноваційних педагогічних технологій для формування життєтворчої особистості дитини». Метою заходу було: ознайомити учасників семінару з системою роботи педагогічного колективу щодо поєднання традиційних та інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі; розглянути можливості впливу інноваційних методик та технологій на формування життєтворчої особистості дитини, на розвиток їх творчого потенціалу та пізнавальної активності.

Відкрила семінар завідувач  Жбанкова О.О., яка ознайомила присутніх з планом роботи. З перших хвилин учасники були залучені  до практичної діяльності, виконували вправи «Павутинка» та «Намалюй портрет», що забезпечило створення позитивної атмосфери і налаштування на подальшу роботу.

Практична частина дала можливість ознайомитися з інноваційними методиками, які використовують в своїй роботі вихователі садочка.

Під час проведення заняття з логіко-математичного розвитку з використанням кольорових паличок Кюїзенера «До зайчика на гостини» (молодша група – вихователь Душка С.П.) учасники семінару спостерігали за тим, як діти усвідомлювали поняття «більше — менше», вчилися визначати розташування предметів та їх величину: «довше», «коротше», «вище», «нижче», а також це сприяло запам’ятовуванню дітьми кольорів, розвитку просторових уявлень. Перевага ції методики в тому, що вона не суперечить іншим методикам і може використовуватися як окремо, так і в поєднанні з традиційними, доповнюючи їх, сприяє розвитку математичних здібностей  дітей, а також розвитку дрібної моторики, просторовому  та  зоровому  сприйняттю інформації.

Заняття з використання методики сендплей та пісочної анімації «Пісочна казка» було проведене в середній групі вихователем Калюжною О.Е. Заняття проводилось у кілька етапів: занурення рук у пісок; виконання побудов з мокрого піску, робота на поверхні сухого піску (використовувалась манка) - малювання казки за асоціаціями (записи вітру, дощу і п.п). Саме використання цієї методики дозволяє навчати прислухатися до власних відчуттів, аналізувати результати роботи, сприяє розвитку мовлення, уваги, пам’яті та стабілізує  емоційний стан дитини.

З дітьми старшої групи було проведене інтегроване заняття з використанням елементів мнемотехніки «Казкова подорож з рюкзаком-мандрівником» (вихователь Бабенко О.Є.). Було цікаво спостерігати за роботою дітей (індивідуальною, колективною) під час здійснення подорожі, за бажанням малечі допомогти ляльці Дорі та повернути їй вкрадену мапу. На уявних зупинках дошкільнята виконували певні завдання: складали речення і розповідь за мнемодоріжками, відгадували загадки, використовуючи мнемотаблиці, описували предмети за картками-схемами. Завдяки використанню мнемотехніки, утворенню штучних асоціацій вихователю вдалося залучити кожну дитину до роботи, до засвоєння отриманої інформації. При цьому діти почувалися комфортно і впевнено.

Підсумком семінару стала презентація методиста Лопанді О.М. «Підвищення якості освітнього процесу шляхом упровадження інноваційних технологій».

Переглядів: 46 Повернутись