Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для вчителів основ здоров’я

02.11.2018 | Розмістив: С.В. Ковтун

01 листопада  2018 року  на базі Люботинського навчально-виховного комплексу «загальноосвітній навчальний заклад  І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад № 2 було проведено майстер-клас для вчителів основ здоров’я закладів загальної середньої освіти міста за темою: «Формування культури здоров’язбереження як світоглядної орієнтації майбутніх громадян України»,  метою якого було – представлення досвіду роботи вчителя основ здоров’я щодо виховання в учнів культури здоров’язбереження шляхом формування життєвих навичок. Завдання: висвітлення шляхів формування в учнів свідомої мотивації до здорового способу життя, збереження власного здоров’я та активної соціальної позиції в умовах упровадження нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, сприяння підвищенню професійної компетентності вчителів щодо впровадження ефективних технологій для формування життєвих навичок учнів, активізація творчої професійної діяльності вчителів, їх зацікавленості в оволодінні сучасними методиками.

Інформаційно-презентаційний блок був представлений у формі презентаційного меседжу «Виховання в учнів культури здоров’язбереження шляхом формування життєвих навичок». У презентації вчитель основ здоров’я Прядка О.І. розкрила роль комп’ютерних технологій у формуванні предметних компетентностей, життєвих навичок, що сприяють фізичному здоров’ю. Продемонструвала можливості використання засобів мультімедіа на уроках, рольових ігор, тренінгів, музичного супроводу, ознайомила з міні-проектами, створеними дітьми, розкрила перевагу і можливості занять, проведених на свіжому повітрі. Учасники семінару попрацювали в групах, виконуючи вправу «Знайди альтернативу» та «Повітряна куля».

Практичний блок був представлений проведенням уроку в 5 класі з теми «Ти – особливий. Ми – особливі» Учитель створила сприятливий мікроклімат на початку уроку, вдало провела мотивацію навчальної діяльності учнів 5 класу, підводячи їх до самостійного визначення теми уроку та формулювання очікуваних результатів. Упродовж уроку вчитель використовувала діяльнісний підхід; учні працювали в групах, захищаючи свої напрацювання у вигляді міні-проектів на уявних зупинках: «Повага та толерантність», «Дискримінації – НІ…», «Стать командою». Підсумки відповідного етапу уроку  були підведені за допомогою вправи «Скринька» та міркувань над словами: Перед великим розумом я схиляю голову. Перед великим серцем я стаю на коліна».

Продовженням реалізації практичного блоку стало проведення тренінгу з учнями 8-9 класів та вчителями основ здоров’я, учасниками семінару «Все починається з сім’ї». Вдалим було використання притчі та вправи «Поміркуємо». Учителем були створені комфортні умови, за яких кожен учень відчув свою інтелектуальну спроможність при відпрацюванні конкретного питання тематики заняття, учні вразили нестандартним мисленням, здатністю приймання рішення у розв’язанні окресленої проблеми. У процесі тренінгу відчувалась постійна активна взаємодія між дітьми і вчителем, порозуміння. І як підсумок – створення гербу майбутньої сім’ї та його захист – зважений, розсудливий, аргументований.

У результаті анкетування учасники семінару визначили, що семінар проведено на високому методичному рівні.

Переглядів: 81 Повернутись