Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Семінар-практикум для керівників закладів загальної середньої освіти міста Люботина з теми «Нова українська школа: управлінський аспект»

22.03.2018 | Розмістив: В.В. Стрілець

20 березня 2018 року на базі Люботинської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 відбувся семінар-практикум для керівників закладів загальної середньої освіти міста Люботина з теми «Нова українська школа: управлінський аспект». Метою даного заходу було розкрити управлінський підхід до організації освітнього середовища Нової української школи.

На семінарі були присутні начальник відділу освіти Стрілець В.В., заступник начальника відділу освіти Сітченко В.М., завідувач методичним кабінетом Сіренко С.М., директори та заступники директорів з навчально-виховної роботи усіх закладів загальної середньої освіти міста.

Розпочався семінар-практикум з «ранкової зустрічі», яку провела   відповідно до вимог Нової української школи Гаєвська О.А., педагог-організатор, учитель початкових класів. Керівники закладів освіти стали учасниками цієї «ранкової зустрічі» і на собі переконалися, що практика ранкових зустрічей є однією з успішних практик, що допомагає вчителю у створенні спільноти дітей та сприятливого психологічного мікроклімату у класі.

Також учасники семінару мали змогу ознайомитися з історією школи від її створення до сьогодення під час перегляду фільму «Найстаріша школа – перлина Люботина», який презентував  учитель історії Чурілов Є.В.

Продовжився семінар інтерактивним спілкуванням «Управлінський підхід до організації освітнього середовища Нової української школи», під час якого заступник директора з навчально-виховної роботи Книш С.М. презентувала роботу педагогічного колективу щодо підготовки до упровадження Концепції нової української школи. Під час «ділової гри» учасники семінару мали змогу визначити компетентності, необхідні для керівника та створили моделі «сучасної системи управління».  

Практичний психолог Столяренко О.О. під час проведення тренінгу-практикуму зупинитися на особливостях розвитку сучасних дітей 6 – 7-ми років (так званого покоління Z), які варто враховувати під час організації навчання першокласників. Психолог представила результати опитування учнів, які свідчать, що переважну кількість часу на добу (5-10 годин) діти проводять з різноманітними гаджетами та спілкуванням у мережі Інтернет. Як наслідок, під впливом хаотичного потоку інформації, що тисне на свідомість дитини, їй важко зосередитись; основною рисою сучасних дітей є кліповість мислення, отже вони погано сприймають одну картинку, з якою треба працювати тривалий час. Таким чином, урахування особливостей розвитку сучасних дітей у навчальному процесі  дозволить вибудувати систему відносин на основі довіри і розуміння. Ця інформація буде корисна і батькам.

Під час методичної лабораторії учитель початкових класів Задьорна Н.А. представила конструктор модельної навчальної програми тематичного тижня «Люботин – наш рідний край», який створили учителі початкових класів школи.

Під час дискусії за наслідками спільної діяльності та анкетування  учасники відзначити актуальність та високий рівень проведення семінару-практикуму.

Завідувач ММК Сіренко С.М.

Переглядів: 290 Повернутись