Відбулася методична студія для вчителів англійської мови
27 листопада 2017 року на базі Караванської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів відбулася методична студія для вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти м. Люботина на тему «Упровадження тестових технологій навчання у системі діяльнісного підходу відповідно до нової навчальної програми». Метою заходу було ознайомити учасників студії з теоретичними основами та практичними напрацюваннями щодо можливостей використання тестових технологій на уроках англійської мови; розглянути особливості ЗНО-2018 з англійської мови, підвищити рівень професійної компетентності вчителів щодо підготовки учнів до ЗНО.
Відкрила захід заступник директора з НВР Капустянська Л.С., яка ознайомила присутніх з планом роботи методичної студії.
Поклонська О.М., вчитель англійської мови, розпочала захід позитивним налаштуванням на роботу, виявленням очікувань учасників від методичної студії. Ленець Т.О., вчитель англійської мови, виступила з інтерактивною лекцією-презентацією на тему «Упровадження тестових технологій навчання у системі діяльнісного підходу відповідно до нової навчальної програми». Методична студія продовжилась літературним релаксом, під час якого вчителі англійської мови відвідали експозицію-екскурсію «Я коханого краю біограф і хіба що трохи поет…. С.Шумицький – поет-земляк».
Учителі англійської мови стали учасниками тренінгу-практикуму «ЗНО-2018: проблеми, особливості, завдання…», під час якого Поклонська О.М. провела вправу «Конверт проблем» та виступила з доповіддю - презентацією «ЗНО з англійської мови: особливості 2018 року». Учасники обговорили особливості проведення ЗНО – 2018 з англійської мови, типи завдань, підручники для підготовки учнів до ЗНО. Практичний психолог Ляхова Н.В. провела з учителями психологічний тренінг «ЗНО – СТРЕС – 200 балів», під час якого учасники виступили в ролі учнів; учителям надано поради в подоланні стресу. Під час практикуму «Розв’язування тестових завдань у форматі ЗНО» учителі працювали з аналізом проблем ЗНО, виконували практичні завдання, працювали з завданнями з аудіювання. Учасники студії проаналізували важливість та актуальність отриманих знань під час вправи «Рюкзак. М’ясорубка. Кошик ».
Згідно з анкетуванням визначено високий методичний рівень проведення методичної студії.
Методист ММК М.В. Прохорова