За цей рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Педагогічна майстерня для вчителів художньо-естетичного циклу закладів загальної середньої освіти міста

02.11.2017 | Розмістив: Ю. Стрілець

1 листопада 2017 року у Люботинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 4 відбулась педагогічна майстерня для вчителів художньо-естетичного циклу закладів загальної середньої освіти міста з теми «Сучасні підходи до розвитку творчого потенціалу учнів на уроках художньо-естетичного циклу та в позаурочній діяльності». Метою педагогічної майстерні було залучення педагогів до творчої діяльності  шляхом створення оптимальних умов для формування ключових та предметних компетентностей на уроках і в позаурочній діяльності в атмосфері співробітництва. Роботу педагогічної майстерні відкрила заступник директора з НВР Трипольська О.О., ознайомивши присутніх з планом роботи педагогічної майстерні.

Згідно плану роботи  учитель музичного мистецтва Мозгова Лариса Миколаївна розпочала методичний діалог на тему «Сучасні  підходи до розвитку  творчого потенціалу учнів на уроках художньо-естетичного циклу та в позаурочній діяльності»,  під час якого учасники разом з Ларисою Миколаївною створювали модель творчої особистості учня, обговорили, які особистісні та ситуативні чинники негативно впливають на творчі можливості дитини, та як їх нейтралізувати.

Наступним етапом педагогічної майстерні  став майстер-клас учителя образотворчого мистецтва Вакар Тетяни Леонідівни «Чарівний світ витинанок», де в процесі роботи учасники ознайомились з  витинанкою, як видом мистецтва, її історією,  класифікацією, технікою виконання та з варіантами їх практичного використання. Кожен педагог отримав можливість самостійно створити власну витинанку.

У продовженні заходу Лариса Миколаївна провела майстер-клас «Використання сучасних форм навчання на уроках музичного мистецтва», під час якого ознайомила присутніх з формами роботи, які практично використовує, щоб організувати урок музичного мистецтва, на якому діти вільно почуваються та зацікавлені навчальним процесом.  Разом з учнями та учасниками педагогічної майстерні Мозгова Л.М. відпрацювала ритмічні вправи з використанням «звукових жестів».

Останнім етапом педагогічної майстерні стала презентація творчого проекту «Пізнавай та дивуйся!» (віртуальна подорож Україною), як результат позаурочної діяльності з художньої культури (учитель художньої культури Трипольська О.О.). Проект виконано вихованцями  літературно-художнього гуртка.

Педагогічна майстерня пройшла у дружній, спокійній, творчій атмосфері. Відповідно до анкетування учасників педагогічна майстерня організована та проведена на високому рівні.

Методист ММК Лампанченко К.В.

Переглядів: 63 Повернутись