Архів за 2018 рік
Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Майстер-клас для вчителів фізики

12.05.2017 | Розмістив: Ю. Стрілець

11 травня 2017 року на базі Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5 було проведено майстер-клас для вчителів фізики шкіл м. Люботина за темою "Організація демонстраційного та лабораторного експерименту у курсі вивчення фізики".

Мета майстер-класу: ознайомити присутніх із досвідом роботи вчителя фізики щодо впровадження діяльнісного підходу у навчально-виховний процес шляхом удосконалення організації демонстраційного та лабораторного експерименту на уроках фізики та в позаурочний час.

Робота майстер-класу розпочалася із проведення інтерактивного спілкування «Основні шляхи впровадження діяльнісного підходу у навчально-виховний процес шляхом удосконалення демонстраційного та лабораторного експерименту на уроках фізики», проведеного під керівництвом вчителя фізики Люботинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 5, вчителя-методиста Пахомової Н.М., в ході якого було розглянуто питання організації навчального фізичного експерименту як органічної складової методичної системи навчання фізики.

Вчитель фізики Пахомова Н.М. презентувала присутнім «Панораму методичних знахідок» при проведенні демонстраційного експерименту з теми «Електростатика».

Цікаво був проведений лабораторний флешмоб, учасниками якого були учні 8, 9-х класів Люботинської загальноосвітньої школи  І-ІІІ ступенів № 5  та учасники майстер-класу.

Наступним етапом майстер-класу була робота вчителів фізики у творчій педагогічній майстерні, під час якої присутні виконували завдання лабораторного практикуму з геометричної та квантової оптики.

На завершення роботи Наталія Миколаївна запропонувала присутнім практикум «Використання демонстраційного та лабораторного експерименту при підготовці учнів до ЗНО з фізики», під час якого були розглянуті завдання ЗНО минулих років.

Учасники майстер-класу розглянули питання «Формування мотивації до навчання з фізики – одна із складових успішної підготовки до Міжнародного порівняльного дослідження PISA – 2018» та ознайомилися із завданнями  природничої галузі минулих досліджень фізичного змісту.

Методист ММК С.М. Мазій

Переглядів: 624 Повернутись