Авторська майстерня для вчителів художньо-естетичного циклу
14 грудня 2016 року у Люботинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3 учителі художньо-естетичного циклу загальноосвітніх навчальних закладів міста взяли участь у роботі авторської майстерні з теми «Стимулювання пізнавальної діяльності як засіб саморозвитку, самореалізації особистості учнів на уроках художньо-естетичного циклу через предметну компетентність вчителя». Метою авторської майстерні було ознайомлення учасників з теоретичними основами стимулювання пізнавальної діяльності учнів, сприяння активізації творчої діяльності вчителів , їх зацікавленості в оволодінні навичками конструювання тестових завдань. Розпочалась авторська майстерня з інтерактивного спілкування, під час якого учитель образотворчого мистецтва Барчан І. О. і учитель музичного мистецтва Птиченко Г. В. ознайомили учасників авторської майстерні із системою роботи навчального закладу щодо використання інтерактивних і нетрадиційних форм роботи. Об’єднавши присутніх учителів у групи, Птиченко Г. В. і Барчан І. О. продемонстрували на них застосування інтерактивних форм діяльності на уроках художньо-естетичного циклу.
Також в рамках роботи авторської майстерні було проведено методичну скриньку «Конструювання тестових завдань з предметів художньо-естетичного циклу» (робота в групах) та творчу майстерню «Нетрадиційні техніки малювання» (створення ілюстрацій до дня Святого Миколая). Учні з класу представили учасникам майстер-класу музично-театралізовану композицію «Миколая ми чекали».
Тема авторської майстерні розкрита повністю, мети досягнуто.
Майстер-клас проведено на високому методичному рівні, що говорить про системну результативну методичну роботу у Люботинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 3.