Архів за 2017 рік
Архів за 2016 рік
Архів за 2015 рік
Архів за 2014 рік
Архів за 2013 рік
Архів за 2012 рік
Архів за 2011 рік

Супервізія для педагогічних працівників міста за програмою комплексної психосоціальної підтримки

07.12.2016 | Розмістив: Ю. Стрілець

На виконання листа КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» від 22.09.2016 № 857 «Щодо сприяння впровадженню заходів із психо-соціальної допомоги» та згідно графіка проведення супервізій на базі Люботинського НВК № 2 (лист відділу від 27.09.2016 за № 01-30/1954 «Про участь педагогічних працівників навчальних закладів у супервізіях програми комплексної психосоціальної підтримки») 06 грудня 2016 року для педагогічних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів м. Люботина, які пройшли тренінги за проектом «Комплексна психосоціальна підтримка дітей, підлітків та сімей, що постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні», на базі Люботинського навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад» № 2 (директор – А.В. Козоріз) відбулася завершальна супервізія за програмою комплексної психосоціальної підтримки. Супервізію проводила регіональний тренер програми – практичний психолог Звєрєва Руслана В’ячеславівна, м. Харків).

Програма тренінгу була насиченою. Після етапу «Вітання» тренеру відразу ж вдалося активізувати увагу присутніх за допомогою метафоричних карток, відповідь за якими дозволила педагогам охопити три сфери: «Я і моя Сім’я», «Я і моя Робота», «Я і моя Самореалізація».

Вихователі, вчителі, відверто ділилися досвідом проведених заходів з учнями, з батьками дітей, що постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні. Активну участь в обговоренні взяли педагоги Люботинської гімназії № 1, Люботинських ЗОШ №№ 3, 4.

Учасники супервії не обходили й проблемні питання щодо реалізації проекту, зокрема вчителі загальноосвітніх навчальних закладів  №№ 3, 4 висвічували труднощі, які доводиться долати через вакансії практичних психологах у закладах.

Нажаль, через поважні причини у супервізії взяло участь лише 65% педагогічних працівників, які пройшли тренінги за проектом «Комплексна психосоціальна підтримка дітей, підлітків та сімей, що постраждали внаслідок військового конфлікту в Україні».

Центр практичної психології та соціальної роботи відділу освіти був представлений у повному складі, тому після тренінгу психологи приділили час для обговорення суто професійних питань. На згадку про зустрічі, що проводилися впродовж тривалого часу (травень – грудень 2016 року) колеги-психологи сфотографувалися всі разом.

Переглядів: 432 Повернутись